359,000,000 ریال

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۸ خرداد ۱۴۰۱
نوع ارائه کننده : تامین کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : ایران

مشخصات ظاهری

کارواش دستگاهی است که با مدل‌های مختلف در بازار موجود است. این کارواش از نوع ایستاده است و جنس بدنه آن از پلاستیک مرغوب است. ظاهر محصول بسیار شیک و مدرن ساخته شده و وزن آن حدود ۲۰ کیلوگرم است. در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار، این دستگاه یک کارواش سنگین محسوب می‌شود که جهت انجام کلیه مصارف صنعتی و خانگی مناسب است. شرکت کرشر برای حمل و نقل آسان دستگاه ازدسته‌ای پلاستیکی قابل تنظیم در قسمت بالایی دستگاه و دو عدد چرخ بزرگ در قسمت پایینی استفاده کرده که کاربر به‌وسیله آن‌ها می‌تواند دستگاه را جابجا کند. شلنگ فشار قوی ۱۰ متری دستگاه نیز در قسمت پشت دستگاه قرار می‌گیرد. از مزایای این دستگاه می‌توانیم به کیفیت ساخت بالای آن اشاره کرد.

اقلام همراه

جهت شست‌وشوی بهتر و از بین بردن آلودگی‌ها، به‌همراه دستگاه متعلقاتی عرضه می‌شوند. از اقلام همراه این دستگاه نیز می‌توان به لنس، تفنگی و توری مخصوص اشاره کرد. کلیه متعلقات دستگاه قابلیت نصب بر روی بدنه دستگاه را دارند و جهت جابجایی آن‌ها نیازی به حمل جداگانه نیست. متعلقات همراه دستگاه برای شست‌وشوی مناسب کامل هستند.

مشخصات فنی

نحوه کار کارواش به‌گونه‌ای است که آب ورودی را با فشار بسیار زیاد به سمت سطح موردنظر پرتاب می‌کند. این امرباعث می‌شود تا علاوه بر تسهیل درعمل شست‌وشو، در مصرف آب نیز صرفه‌جویی شود. برای ایجاد این فشار، کارواش باید به موتوری قدرتمند مجهز شده باشد. موتور K7 Premium Full Control Plus دارای توانی برابر با ۳۰۰۰ وات بوده که توانایی تولید فشار آبی برابر با ۱۸۰ بار را دارد. با مقایسه قدرت موتور و فشار خروجی این‌ دستگاه با نمونه‌های مشابه در بازار متوجه می‌شویم که این محصول دارای موتوری بسیار قدرتمند بوده و فشار آب تولید شده توسط این دستگاه هم بسیار زیاد است. ویژگی دیگر این دستگاه این است که دمای آب ورودی به دستگاه می‌تواند به حداکثر ۶۰ درجه سانتی‌گراد برسد.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن