1,400,000 ریال

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱ آذر ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : متر مربع
محل فعالیت : ستارخان، خ باقرخان غربی، پلاک 71، واحد2

نرده پلیمری یا نرده بتنی پیش ساخته بسیار محکم بوده و طول عمر بالایی دارد. همچنین در برابر ضربه، آفتاب، رطوبت، سرما، گرما و دیگر عوامل تخریبی مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می‌دهد و در برابر حریق نیز مقاوم بوده و جزو مصالح ساختمانی ضد حریق به شمار می‌رود. دیگر آنکه به راحتی قابل شستشو بوده و مراحل نصب راحتی دارد. همه موارد نام برده دست به دست هم داده و شرایطی را فراهم شده است که خرید نرده پلیمری و استفاده از آن محدودیت خاصی را به همراه نداشته باشد.

در فضای داخلی ساختمان‌ها مخصوصاً ساختمان‌های دوبلکس از نرده پلیمری برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. به جرات می‌توان گفت که در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین انواع نرده برای طراحی محوطه، نرده دور باغچه پلیمری است و این روزها طراحان جهت ایجاد جلوه‌ای متمایز و خاص برای حیاط ساختمان‌ها، محوطه ویلاها و باغ‌ها این گزینه را به هر مورد دیگری بیشتر ترجیح می‌دهند. علاوه بر موارد نام برده این نوع نرده برای راه پله نیز استفاده می‌شود.

یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای دیگر موارد به سراغ خرید نرده پلیمری بروند، مدرن و بروز بودن آن است. زیرا با استفاده از آن می‌توانند دکوراسیون فضایی مد نظر خود را با به سبک مدرن طراحی کنند.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن