1,150,000 ریال

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱ آذر ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : متر مربع
محل فعالیت : ستارخان، خ باقرخان غربی، پلاک 71، واحد2

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، موزاییک پلیمری در واقع یک نوع سنگ مصنوعی است که با ایجاد تغییراتی در مواد اولیه آن و فرآیند پلیمریزاسیون و تولید شبکه های بلوری متصل بهم در سیمان تولید می شود. مخلوط کردن پلیمرها با مواد اولیه باعث تبلور و کریستاله شدن سیمان (ساختار شیمیایی بسیار منظم ) می شود. این امر باعث ایجاد استحکام و مقاومت بسیار بالا در محصول نهایی خواهد شد به طوری که مقاومت موزاییک پلیمری دو برابر بتن و مانند سنگ طبیعی می شود.

موادی که بخش اصلی موزاییک پلیمری را تشکیل میدهند عبارتند از ماسه، سیمان، رزین که به آن فوق روان کننده پلیمری نیز می گویند، و همین طور رنگدانه های شیمیایی و یا پیگمنت ها که دارای رنگ های مختلفی مانند قرمز، سفید، مشکی، قهوه ای، آبی، زرد و سبز است، این رنگدانه ها به غیر از مصرف در پلیمر در تولید صنایع رنگ، پلاستیک و کاشی هم مورد استفاده قرار می گیرند. موزاییک پلیمری به دلیل ماهیت مواد اولیه و روش تولید خاصی که دارد می تواند در طرح ها و رنگهای بسیار متنوعی به بازار عرضه شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۰۰۷ تماس بگیرید

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن