تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
محل فعالیت : تهران، عباس آباد ، خیابان بهشتی ، میدان تختی ، خیابان صابونچی (مهناز سابق) ، پلاک 3 ، واحد 4 غربی

اچ پی ال (High Pressus Laminate) که با نام های برندهای فرمیکا یا Terespa نیز شناخته می شود ورقه ای است ساخته شده از چندین لایه الیاف (همانند کاغذ کرافت، کاغذ دکوراتیو، رزین فنولیک، و رزین ملامین)  که به رزین های عمل کننده در گرما (گرما سخت) آغشته شده و تحت حرارت دمای بالای ۱۸۰ درجه سانتی گراد و فشار ۵۰ تا ۸۰bar  به هم پرس و چسبیده می شوند. این پنل ها با روکش طرح چوب یا طرح ها و رنگ های  متنوع دیگر برای استفاده در نمای خارجی و دکوراسیون داخلی در دسترس می باشند. پوشش نمای اچ  پی ال به بدون نیاز به ملات بر روی مکان مورد نظر نصب و اجرا می گردد و در کشورهای صنعتی به پوشش هایی با عنوان دیواره ضدباران یا Rain Screen مشهور هستند. نصب و اجرای ورق های اچ پی ال (HPL) به عنوان یکی از مصالح نمای خشک، آسان و سریع بوده و در برابر عوامل محیطی و جوی مانند تابش مستقیم نور آفتاب و یا ریزش برف و باران تغییر رنگ و شکل نمی دهد، وزن آنها سبک و به راحتی نیز قابل شستشو هستند. با توجه به موارد فوق می توان از ورق های اچ پی ال (HPL) به عنوان گزینه مناسبی برای طراحی و اجرای نمای ساختمان می باشند. این صفحات کاربرد وسیعی در زمینه های گوناگون دارند.

بطور مثال از بیشترین کاربردهای این ورق در پوشش طراحی داخلی و خارجی ساختمان با ضخامت ۶ الی ۱۲ میلیمتر نام برد. همچنین صنعت کابینت سازی ، بدنه داخلی هواپیما سازی ، اتوبوسها و مترو ، صنایع کشتی سازی ، آسانسورها ، تخت های رادیولوژی ، صفحه تخت اتاق عمل از دیگر کاربردهای ورق های HPL می باشد.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن