هزینه اجرای سقف کاذب کناف[تاپکو]

تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۲ آبان ۱۴۰۰
محل فعالیت : آدرس: قم، خیابان عطاران، نبش کوچه10، ساختمان آلومات، واحد 6

سقف کاذب کناف، سقفی بسیار پرطرفدار و زیباست که امروزه در اکثر خانه‌ها و فضاها استفاده می‌شود. در این سقف‌ها که عمدتاً مدرن و مینی‌مان هستند از هندسه‌ای ساده و خطی در جهت ایجاد محیطی آرامش‌بخش و چشم‌نواز استفاده می‌شود. البته مدل سقف کاذب انتخابی‌تان حتماً نباید از بین طرح‌های مستطیلی یا مربعی باشد. یک طرح دایره‌ای هم خیلی خوب و عالی در دکوراسیون‌های امروزی و معاصر جواب می‌دهد.

طرح و مدل سقف کناف می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی روی زیبایی معماری داخلی ساختمان داشته باشد. بهتر است مدل سقف را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که با سبک معماری داخلی منزل شما هماهنگی و مطابقت داشته باشد. علاوه بر مدل سقف، رنگ سقف نیز تأثیر زیادی روی طرح سقف کاذب دارد. شما می‌توانید با خلاقیت در زمینه انتخاب رنگ‌های مورداستفاده در سقف کناف زیبایی طرح سقف‌های کاذب را چند برابر کنید. بهتر است رنگ سقف را با توجه به رنگ دیوارها انتخاب کنید.

با طراحی نورپردازی مناسب برای سقف‌های کاذب می‌توانید باعث متفاوت به نظر رسیدن طرح و مدل سقف شوید. استفاده از لامپ‌های شیک و نورپردازی مناسب باعث جذابیت بیشتر سقف‌ها می‌شود. بهتر است نورپردازی سقف را متناسب با طراحی داخلی و معماری منزل و فرم و اندازه دیوار و سقف و طرح کناف انتخاب کنید.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن