توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۴ بهمن ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تامین کننده
واحد کالا : کیلوگرم
محل فعالیت : تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان قندی، پلاک ۶۵

محصولات چسب کاشی آبادگران مخلوطی از مواد سيماني به همراه افزودني‌هاي پليمري و تقویت‌کننده چسبندگی و پرکننده‌های معدنی بوده و تنها با افزودن آب آماده مصرف می‌گردند. این محصولات با ویژگی‌ها و موارد کاربرد مختلف در دو گروه چسب کاشی سیمانی (ABA TILESET) و چسب کاشی سیمانی ویژه (ABA SUPERSET) طراحی شده‌اند. این چسب‌ها قابلیت آن را دارند که به صورت بستر نازک اجرا شده و جایگزین روش سنتی دوغابی گردند.

چسب‌های کاشی ABA TILESET و ABA SUPERSET با برآورده نمودن الزامات استانداردهای EN 12004 و ISIRI 12492، قابلیت اجرای آسان و قدرت چسبندگی بسیار زیادی دارند. ABA TILESET چسب کاشی سیمانی از نوع C1 با لغزش کاهش یافته و ABA SUPERSET چسب کاشی سیمانی از نوع C2 با لغزش کاهش یافته است و بنابراین کاشی اجرا شده با استفاده از این چسب‌ها بر روی سطح عمودی سر نمی‌خورد. از دیگر ویژگی‌های ماده ABA SUPERSET می‌توان به زمان باز گسترش یافته آن اشاره نمود که قادر است چسبندگی لازم را در بازه زمانی بزرگتری نسبت به بازه زمانی رایج اجرای چسب کاشی بر روی سطح تامین کند. به عبارت دیگر کاشی‌کار می‌تواند چسب کاشی را بر روی سطح وسیع‌تری از دیوار در یک مرحله اجرا نماید. بنابراین کاشی‌کار زمان بیشتری برای چسباندن کاشی از لحظه اجرای چسب داشته و در این شرایط علاوه بر سهولت در اجرا، زمان کاشی‌کاری کاهش یافته و خطر نچسبیدن کاشی به سطح (به دلیل خشک شدن چسب) کاهش می‌یاب

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ