توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : تهران، مطهری، نرسیده به لارستان، پلاک 440

کولر گازی پیستونی گرین، از دو واحد مجزای یونیت داخلی و خارجی ساخته می‌شوند. یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور است که در خارج از ساختمان نصب می‌گردد و یونیت داخلی که واحد تبخیر یا همان اواپراتور در آن جای دارد در داخل ساختمان جای می‌گیرد. کمپرسور مهمترین قسمت یک سیستم کولر گازی می‌باشد که وظیفه آن متراکم کردن مبرد و ایجاد اختلاف فشار برای گردش ماده سرمازا می‌باشد. در کمپرسور اسپلیت پیستونی، پیستون های موجود در یک محفظه سبب فشرده سازی گاز مبرد می‌گردد که با هر بار رفت و آمد این پیستون ها گاز موجود محفظه را فشرده و با فشار از دریچه خروجی خارج می‌کند. کمپرسور پیستونی به سبب توان سرمایشی بالا برای مناطق گرمسیری و جنوبی کشور مناسب است.

ویژگی‌های کولر گازی پیستونی گرین

قابلیت سرمایش تا دمای محیطی ۶۰ درجه سانتی‌گراد کمپرسور پیستونی مخصوص مناطق گرمسیر پرتاب باد تا ۱۵ متر گاز مبرد R22 دارای فیلتر چندگانه جهت تصفیه هوا لوله مسی، کابل و نصب رایگان

راهکارهای نگهداری کولر گازی پیستونی گرین

تأمین برق با کنترل‌های مناسب یکی از مهم‌ترین نکات کاربردی در عمر طولانی و سلامت کولر گازی پیستونی می‌باشد. سرویس و شستشوی سالیانه کندانسور، و شستشوی فصلی فیلترها توسط تکنسین مجرب باعث بالا رفتن راندمان دستگاه میشود نصب سایه بان برای یونیت خارجی کولر گازی پیستونی بررسی و سرویس سالیانه (فشار گاز، آمپرگیری و …) گارانتی و خدمات پس از فروش اسپلیت پیستونی گرین کولر گازی پیستونی گرین دارای ۵ سال ضمانت کمپرسور و ۱۲ ماه سایر قطعات و همچنین ۱۰ سال خدمات پس از فروش است. مراحل انتخاب ظرفیت‌ مناسب کولر گازی کولر گازی پیستونی تعیین متراژ محل نصب کولر گازی کولرگازی پیستونی به ازای هر متر برای طبقات وسط ۴۰۰-۶۰۰ Btu/h و طبقه‌ی آخر ۶۰۰-۸۰۰ Btu/h در نظر بگیرید. برای مثال برای یک اتاق ۱۲ متری واقع در طبقات آخر به یک کولرگازی با ظرفیت ۹۰۰۰ نیاز است. توجه داشته باشید برای ظرفیت سنجی کولرگازی کولرگازی پیستونی و همه مدل‌های دیگر کولر گازی پارامترهای زیر در نظر گرفته شوند. لذا جهت مشاوره و اطمینان حاصل پیدا کردن از ظرفیت مورد نیاز خود می‌توانید از اینجا با همکاران ما در شرکت تهویه مطبوع گرین تماس حاصل فرمایید. شرایطی که در ظرفیت سنجی کولرگازی پیستونی موثر می‌باشند. منطقه جغرافیایی  متراژ محیط  نوع کاربری کولرگازی پیستونی  تعداد نفرات دستگاه هایی که تولید گرما می‌کنند ( لامپ‌ها ،سشوار، اجاق گاز، یخچال،کامپیوتر و … )

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن