قیمت کابینت چوبی مدرن[آویژه]

تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
محل فعالیت : تهران، الهیه، خیابان مریم شرقی، پلاک 79

جذابیت توأم با سادگی: این ویژگی مدل کابینت چوبی مدرن از سادگی متریال اصلی آن یعنی چوب می‌آید، البته اگر چوب مورد استفاده در این نوع کابینت‌ها همراه تزئینات یا کنده‌کاری نباشد، زیبایی و جذابیت دو چندانی خواهد داشت. بنابراین انتخاب مدل کابینت چوبی مدرن سلیقه کسانی است که می‌خواهند از زیبایی ذاتی چوب بهره ببرند و نمایی ساده، اما چشم‌نواز و جذاب در آشپزخانه خود داشته باشند.

رگه‌های طبیعی چوب: معمولاً علاقمندان به سبک روستیک یا روستایی که بر پایه‌ی سادگی است، به دلیل زیبایی ذاتی که در رگه‌های طبیعی چوب وجود دارد، بیشتر تمایل دارند تا چوب طبیعی را همان‌طوری که هست و بدون رنگ کردن آن در کابینت چوبی مدرن به‌کار گیرند. در واقع از این ویژگی ذاتی چوب طبیعی غافل نمانده و سعی در به نمایش گذاشتن و لذت بردن از این سبک و مدل دارند. در‌هر‌حال کابینت چوبی مدل هم می‌تواند بر حسب سلیقه شما رنگ شود و هم می‌تواند به رنگ طبیعی چوب باقی بماند. در هر دو صورت چیزی از زیبایی آن کم نخواهد شد.

فضای روح‌بخش: استفاده از کابینت چوبی جدید در خانه به دلیل استفاده از چوب طبیعی، به خانه روح و گرمای خاصی می‌بخشد. چرا که چوب ذاتاً روح‌بخشی و گرمی فضا را از طبیعت به همراه خود دارد. پس برای داشتن فضایی گرم و صمیمی در خانه می‌توان یکی از انواع مدل کابینت چوبی مدرن را انتخاب کرد. به همین دلیل است که عنصر چوب هم در معماری سنتی و هم در معماری مدرن یک المان پرکاربرد است.

شلف یا درب شیشه‌ای: کابینت چوبی جدید را هم می‌توان با درب شیشه‌ای پوشاند و هم به شکل قفسه چوبی و شلف و بدون درب شیشه‌ای طراحی کرد. شلف‌ها و کابینت‌های بدون درب نمای خوبی به دکوراسیون می‌دهند و جای مناسبی برای وسایل تزئینی در فضای آشپزخانه فراهم می‌آورند و البته باید در به‌کار‌گیری آن‌ها تعادل را رعایت کرد. گاهی داشتن ترکیبی از هر دو طرح ممکن است، کارایی بیشتری برای ما داشته باشد. با کمی خلاقیت زیبایی و کاربردی بودن را یکجا و با هم خواهیم داشت.

دستگیره: در کابینت مدرن دستگیره‌ها با در نظر گرفتن سلیقه و خواست مشتری در وهله اول، و با توجه به سبک و مدل آشپزخانه شما، هم می‌توانند حذف شوند و هم می‌توانند در طراحی کار اضافه شوند. این موضوع در مورد کابینت چوبی مدرن هم صادق است. طبق سلیقه شما کابینت چوبی مدرن می‌تواند بدون دستگیره طراحی شود.

در صورتی که کابینت چوبی مدرن بدون دستگیره باشد، در آن‌ها از مگنت و یا دستگیره پنهان برای باز و بسته شدن درب‌ها استفاده می‌شود. باید گفت که کاربرد دستگیره مخفی و یا حتی مگنت‌دار حس راحتی و مدرن بودن، همین‌طور خاص بودن را به مخاطب القا می‌کند.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن