توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۵ آذر ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : متر طول
محل فعالیت : لاله زار جنوبی، کوچه اتحادیه، پاساژ اتحادیه طبقه۲ پلاک ۱۵

کابل کولری یکی از انواع کابل برق سبک است که در حال حاضر به عنوان کابل برای انواع کولر در موارد گوناگونی در صنعت برق به کار می‌رود. روکش عایق رویی این کابل از جنس پی وی سی (PVC) و یا XPLE است که بیشتر به رنگ سفید یا مشکی است. همچنین هادی بیشتر کابل‌های کولری از مس آنیل شده است که به خوبی جریان برق را انتقال می‌دهد، ولی نمونه‌هایی از کابل با هادی آلومینیوم هم ساخته می‌شود. کابل کولری افشان و مفتولی دو نمونه رایج از این نوع کابل‌ها هستند که تابع استانداردهای کابل فشار ضعیف هستند و هر دو نوع کابل را در داخل لوله، زیر گچ و روی دیوار می‌توان نصب کرد که بسته‌بندی آن‌ها به صورت کلاف‌های ۱۰۰ متری است. ولتاژ در نظر گرفته شده برای این نوع کابل‌ها در حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ ولت است.

کولر آبی و کولر گازی برای خنک کردن هوا به جریان برق ثابتی نیاز دارند و برای همین منظور، در بیشتر موارد از کابل افشان به خصوص در کابل‌های کولری استفاده می‌شود. کابل مفتولی مناسب کولر گازی است و مقاومت فیزیکی زیاد این کابل، باعث شده در شرایط سخت محیطی به کار گرفته شود. ولتاژ و توان کولرهای گازی، باید مناسب کابل و لوله کولر گازی تهیه شود و معمولا این نوع کابل‌ها با قیمت بیشتری نسبت به کولرهای آبی به فروش می‌رسند. کابل کولری بیشتر در دو سایز استاندارد تولید می‌شود و خریداران یکی از آن‌ها را با توجه به تنظیمات سیستم سرمایشی خود انتخاب می‌کنند.۰۹۱۲۷۷۹۶۸۵۲ | ۰۲۱۳۶۶۱۴۶۳۶

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن