توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۷ مهر ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : کیلوگرم
محل فعالیت : کرج،جاده قدیم کرج به قزوین ، 100 متر بعد از شهرک افشاریه ، پلاک 101

پوشرنگ نیم پلاستیک مخصوص کارنگ کد ۵۳۰یکی از محصولات پر کاربرد شرکت صنادید پوشرنگ نیم پلاستیک مخصوص مات کارنگ کد ۵۳۰ است که جزء پر استفاده ترین رنگ های داخلی ساختمان می باشد. این رنگ بر پایه آب بوده و با بهترین مواد اولیه تولید گردیده است.

یکی از مزیت های رنگ نیم پلاستیک مخصوص مات این است که در ترکیبات آن از مواد مضر و سرطان زا مانند مشتقات نفتی استفاده نشده در نتیجه مواد به کار رفته در آن به هیچ وجه برای محیط زیست و سلامت انسان خطرناک نیست.

موارد مصرف پوشرنگ نیم پلاستیک مخصوص کارنگ کد ۵۳۰ :


شما می توانید برروی سطوح گچی، سیمانی، بتنی و سنگی (با زیرسازی مناسب) به راحتی از این رنگ استفاده کنید همچنین قابل استفاده در فضای مسکونی و اماکن پرتردد مانند مدارس، دانشگاه ها و ترمینال ها می باشد.

روش آماده سازی سطح و اجرای رنگ نیم پلاستیک مخصوص کارنگ کد ۵۳۰ :


ابتدا باید سطوح مورد نظرتان را جهت رنگ آمیزی از هرگونه آلودگی تمیز نمائید. در صورت نیاز با استفاده از بتونه پارس مهر سطوح مورد نظر را بتونه کاری کرده، بعد از سمباده کاری گرد و غبار بوجود آمده را بصورت کامل از سطوح پاک نمائید و از سیلر زیرسازی زیرنگ محصول شرکت پارس مهر جهت اشباع نمودن استفاده کنید و سپس سطوح مورد نظر را رنگ آمیزی نمائید. برای تغییر رنگ یا فام و رسیدن به رنگ دلخواه ترجیحا از خمیر رنگهای پارس مهر استفاده کنید.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن