توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۷ دی ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک 3، واحد 403

منظور از پنجره متحرک گیوتینی چیست؟

پنجره گیوتینی یا به اصطلاح پنجره پاناروما یکی از زیباترین و مدرن ترین پنجره های امروزی موجود در بازار است.

پنجره پاناروما نقش به سزایی در معماری اروپایی دارد. این نوع پنجره به شکل کشویی و عمودی ساخته می شود و عملکرد فوق العاده خوبی دارد.

پنجره گیوتینی را می توان به نوعی در دسته نماهای شیشه ای نیز قرار داد. آنها فراتر از یک پنجره معمولی هستند و معمولا به شکل متحرک به بازار عرضه می شوند.

پنجره پاناروما یا گیوتینی را می توان در ابعاد متفاوت و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد. آنها قابلیت خوبی برای ورود هوای سرد یا گرم به محیط داخلی خانه دارند و به راحتی می توانند بر تامین نور محیطی تاثیر بگذارند.

با کمک پنجره پاناروما یا گیوتینی می توانید به بیشترین فضای بازشو دسترسی داشته باشید. یکی از قابلیت های خاص پنجره گیوتینی این است که در مواقع نیاز می توانید به حداکثر فضای بازشو دسترسی داشته باشید.

توجه داشته باشید که مکانیزم پنجره پاناروما برقی است. در واقع این نوع پنجره کشویی با کمک یک ریموت کنترل می شود و شما با فشار یک دکمه کوچک می توانید آن را باز و بسته کنید.

پنجره گیوتینی باعث می شود صاحبخانه ها بتوانند به صورت بهینه و مطلوب و همچنین در نهایت لذت و زیبایی از خانه خود و فضایی که در آن زندگی می کنند استفاده کنند.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ