قیمت پلی یوریا خالص ضد آب کشسان [ اکسون پناه ]

15 دلار

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۲ آذر ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : متر مربع
محل فعالیت : استان تهران ، تهران

یک پروژه معمولی ضد آب که از qtech 406 در ان استفاده میشود بین ۱۲ تا ۱۵ دلار در هر متر مربع با ضخامت ۲ میلیمتر هزینه دارد که متراژ آن کمتر از ۳۰۰۰ متر نباشد وقیمت  بر اساس متر مربع است ولی فقط بر اساس وضعیت پرو ژه ها گاهی تا ۳۰% هم متفاوت است. 

پلی یوریا نسل نوین پوشش های سطح و در واقع انقلابی در فناوری پوشش های سطحی می باشد. پلی یوریا پوششی پلیمری و دو جزئی است که توسط ماشین آلات مخصوص به صورت گرم بر روی سطوح پاشیده می شود، سرعت اجرای بسیار بالایی داشته و پس از حدود ۱۲-۸ ثانیه از زمان پاشش، فرایند خشک شدن شروع می گردد. پلی یوریا ی خالص برخلاف پلی یورتان ها کاتالیست ندارد که همین امر باعث افزایش خواص فیزیکی و مکانیکی پوشش می گردد.

ویژگی های پلی یوریا

۱٫ سرعت بالا در اجرا ۲٫ دوام بالا( ماندگاری طولانی مدت ) ۳٫ عدم حساسیت به رطوبت ۴٫ خشک شدن سریع ( کسری از دقیقه ) ۵٫ مقاوم به فشار، ضربه، خراش و سایش ۶٫ پایداری بی نظیر در شرایط مختلف جوی ۷٫ چسبندگی عالی به اکثر سطوح ۸٫ مقاوم به خوردگی ۹٫ ضد آب ۱۰٫ فاقد حلال ۱۱٫ کشسانی بسیار بالا ۱۲٫ مدت زمان اجرای بسیار اندک

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن