قیمت پارکت تمام چوب چند لایه[البرز]

تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : تهران خیابان ولیعصر - بالاتر از پارک ملت - خیابان مهیار

پارکت تمام چوب چندلایه یا پارکت مهندسی اغلب دارای ابعادی با طول بلند و عرض زیاد و ظاهری بسیار زیبا هستند. پارکت های مهندسی به طور کامل از چوب درخت ساخته می‌شوند. لایه بالایی این نوع از پارکت اغلب از چوب بلوط و لایه های پایینی آن از چوب درخت کاج تشکیل می‌شود. پارکت تمام چوب دارای تنوع رنگی بالایی بوده و کاملاً طبیعی و سازگار با محیط زیست است. به طور کلی برای خانه‌های مسکونی، ویلاها، رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید و محل‌ کار از پارکت تمام چوب چندلایه یا پارکت مهندسی می‌شود.

نصب این پارکت در مقایسه با پارکت‌های چوبی یک تکه (Solid) سریعتر انجام شده و به همین دلیل برای افرادی که دارای محدودیت زمانی در نصب پارکت هستند، مناسب‌تر است. مراحل ساب و رنگ این نوع پارکت نیز در کارخانه انجام شده و فقط درون ساختمان بصورت کلیکی یا چسبی نصب می شود. همچنین پارکت تمام چوب چند لایه (مهندسی) برای محیط‌هایی که دارای سیستم گرمایش از کف هستند انتخاب مناسبی است. همچنین درصورتیکه پارکت تمام چوب با فوم نصب شود قابلیت جابه‌جایی به مکان دیگری را نیز دارد. برای پارکت های تمام چوب چندلایه یا پارکت مهندسی تا ۳ دفعه امکان ساب و رنگ مجدد دارد و بدین ترتیب می‌توانید پارکت خود را مثل روز اول، شیک و براق کنید.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن