قیمت ورق فومیزه[شفیق]

تماس بگیرید

توضیحات

نوع : قیمت
تاریخ درج قیمت : ۶ دی ۱۴۰۰
نوع ارائه کننده : تامین کننده
محل فعالیت : اصفهان

در معرفی صفحات فوم پی وی سی یا ورق های فومیزه و یا ورق های پی وی سی ، ترکیب شیمیایی شامل پلی وینیل کلراید است که بصورت وسیعی در صنایع مبلمان، ساختمان و تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. پلی وینیل کلراید ، پلاستیکی با موارد استفاده نامحدود است و در شرایط حاضر یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی می باشد .

ورق های فومیزه یا فوم پلی وینیل کلراید سخت، محصولی جدید است و در سال های اخیر به دلیل قابل رقابت بودن با چوب ، سهم عظیمی از بازار چوب را به خود اختصاص داده است.

با توجه به اینکه ورق های فومیزه ارزان بوده و به سادگی سر هم بندی می‌شود. در سالهای اخیر ورق های فومیزه جایگزین مناسبی برای مواد ساختمان سازی سنتی نظیر چوب، سیمان و سفال در بسیاری از مناطق گردیده است.

صفحات فوم پی وی سی یا ورق های فومیزه ، از پی وی سی سبک و فوم ساخته شده است. این ورق های فومیزه به شدت در مقابل رطوبت و خوردگی مقاوم می باشند. همچنین ورق های فومیزه بسیار سبک بوده و در مقابل مواد شیمیایی به شدت مقاوم هستند.

صفحات فوم پی وی سی و یا ورق های فومیزه بر اساس نیاز کاربر، قابلیت حکاکی ، برجسته سازی (emboss) ، چاپ ، رنگ آمیزی ، روکش کردن را دارد.

ورق های فومیزه دارای ساختاری بوده که می توان برروی آن عملیات سوراخ کاری، اره کاری و پیچ کردن را انجام داد بدون آنکه ترک و یا شکافی در آن ایجاد گردد.

یکی از ویژگی های برجسته ورق های فومیزه ، این است که با مرور زمان از بین نمی رود و رنگ آن با مرور زمان شادابی اولیه خود را حفظ می کند و محو نمی شود.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن