قیمت ورق آلومینیوم براق[آلومینیوم آگرین]

تماس بگیرید

توضیحات

نوع : قیمت
تاریخ درج قیمت : ۲۷ دی ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
محل فعالیت : تهران ، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک ۱۲۷ ، طبقه چهارم، واحد ۱۰

یکی از محصولات پرکاربرد فولادی ، ورق آلومینیوم براق می باشد که جزو محصولات فولادی به شمار می آید. این ورق ها که به صورت قطعات نازک و مسطح می باشند که می تواننددر موارد مختلف مورد استفاده قرار گیرند. آلومینیوم در حالت خام و اولیه را به کارخانه آورده و براثر پردازش هایی شما می توانید آن را به این ورق ها تبدیل نمایید. با توجه به ویژگی های خاصی که در این ماده وجود دارد شما می توانید استفاده های زیادی از آن داشته باشید.

صنعت آلومینیوم از جمله صنایعی می باشد که می توان در بخش های مختلف و برای تمامی کشورها مهم برشمرد. در ایران نیز این ورق ها کاربردهای بسیاری دارند و جزو پرکاربردترین ورق های غیر آهنی می باشند. همچنین با توجه به خصوصیات مربوط به آن دامنه استفاده خود را هر روز گسترده تر می نماید.

برای بهبود کیفیت مربوط به آن نیز شما مشاهده می کنید ماده های جدیدی بر روی آن استفاده می شوند. ماهیت بسیاری دارند  و می تواند خصوصیات مربوط به آن را به صورت مختلفی بهبود ببخشند.

شما می توانید این نوع ورق های را نیز از طریق مجموعه آلومینیوم آگرین تهیه نمایید که ضمانت های کیفیت مطلوب را دارا می باشدتماس با مدیر عامل: ۰۹۱۲۶۷۰۵۳۴۴

تماس با کلیه واحدها: ۰۲۱۶۲۷۳۶

واحد فروش و بازرگانی: ۰۲۱۶۶۹۱۰۶۳۰ 

ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام: ۰۹۱۲۰۶۰۶۵۰۷

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ