توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
نوع ارائه کننده : تامین کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : استان تهران ، تهران

هود آشپزخانه Box In Plus الیکا با ظاهری زیبا و کیفیتی منحصر به فرد و بدنه استیل و شیشه سکوریت سفید ساخت کشور ایتالیا ، در سه سایز ۶۰ ، ۹۰ و ۱۲۰ سانتیمتر در رده هودهای مخفی قرار می گیرد. الیکا هود Box in را مجهز به موتور سه دور با مکش ۸۰۰- ۳۰۰ مترمکعب بر ساعت نموده و لازم به توضیح است ،هرچه تعداد دور موتور بیشتر شود صدا و مکش و کارایی آن نیز بیشتر می شود.

 کلید طراحی شده بر روی هود آشپزخانه الیکا مدل Box In Plus بصورت چرخشی بوده و فیلتر تعبیه شده بر روی هود Box In Plus الیکا از نوع آلومینیومی می باشد و از ورود هر گونه مواد زائد به درون دریچه موتور جلوگیری می كند . همچنین امکان نصب فیلتر ذغالی را نیز فراهم می سازد . الیکا با در نظر گرفتن شرایط پخت در آشپزخانه ها ،هود Box In Plus را به لامپ LED تجهیز نموده تا مناسب ترین نور را هنگام پخت و پز مهیا سازد. 

یکی از مزایای بارز این هود ، نشانگر اشباع چربی فیلتر است و وظیفه این نشانگر مطلع ساختن از چربی بیش از حد فیلتر خواهد بود و به مصرف کنندگان هشدار می دهد تا فیلتر هود را تعویض نمایند. 

 

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن