توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲ آبان ۱۴۰۰
نوع ارائه کننده : تامین کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : کنارگذر اتوبان خرازی.خ صمدیه لباف.خ شهیدان غربی.نبش کوچه25

شرکت آلبا گاز که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را با نام برند تجاری آلتون آغاز کرده ، به تولید هود آشپزخانه، گاز رومیزی، فر تو کار و سینک ظرفشویی می‌‌پردازد. محصولات شرکت التون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای امکانات بسیار زیادی می‌باشند. به همین دلیل در بازار محبوبیت زیادی دارند. هود آشپزخانه آلتون از موتوری تمام فلزی بهره می‌برد که دارای قدرت مکش ۷۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب بر ساعت می‌باشد. ین موتور از نوع توربو چهار دور بوده و به سنسور دود، گاز و حرارت مجهز می‌باشد. همچنین مدل های مختلف هود آلتون دارای فیلتر آلومینیومی سه لایه بوده که قابل شستشو هستند و به نوعی می‌توان گفت که از فیلتری دائمی برخوردار هستید. از دیگر ویژگی‌های هود آلتون می‌توان به لامپ SMD و شدت صدای ۵۶ تا ۶۳ دسی بل اشاره کرد. این شرکت به تولید هود مخفی و هود مورب می پردازد. سری گالکسی هود آلتون را می توان از جمله مجهز ترین و زیباترین محصولات این شرکت محسوب کرد که دارای طراحی منحصر به فردی می باشند. در واقع طراحی مدل های سری گالکسی از استارک که یکی از مشهورترین طراحان لوازم آشپزخانه می‌باشد، الهام گرفته شده است. در یک کلمه می توان گفت که هود آلتون با وجود امکانات زیاد و طراحی زیبایی که دارد ، می تواند به یکی از گزینه های خرید هود آشپزخانه تبدیل شود. هود آلتون مدل H316 مورب یکی از محصولات خاص و متمایز برند التون با نمای ظاهری شیشه مشکی لبه آینه ای می باشد. این هود H 316 التون با سایز ۹۰ سانتی متر می باشد.
هود H 316 التون دارای صفحه نمایش و صفحه کلید لمسی و تایمر است. موتور این هود ۴ دور به صورت ۷۵۰ متر مکعب بر ساعت است. صدای هود سوپر سایلنت می باشد. از سایر امکانات هود می توان به ۲ عدد فیلتر آلومینیومی ۳ لایه قابل شستشو ، سنسور دود ، بو ، حرارت و گاز ، ساعت ، جک گازی و لامپ SMD اشاره نمود.
این هود از ست Silver است که دارای اجاق گاز و فر نیز می باشد.
شما عزیزان میتوانید برای داشتن بهترین خرید از محصولات التون شامل هود اجاق گاز فرتوکار التون از نمایندگی رسمی شرکت التون کلینیک ساختمانی جهان نما گستر واقع در خیابان شهیدان غربی اصفهان دیدن نمایید یا به صورت غیر حضوری از طریق ارتباط با پشتیان این بازرگانی با شماره تماس ۰۹۱۳۲۶۵۰۹۸۳ خریدی امن و راحت را تجربه نمایید .

⏪مزایای خرید این محصول از فروشگاه جهان نما گستر ( نمایندگی التون)

امکان خرید غیر حضوری
قیمت های رقابتی محصولات ما
جشنواره های فروش و تخفیفات فروش
تخفیف های پلکانی متناسب با میزان خرید
ارسال رایگان و تحویل در کمترین زمان ممکن
مشاوره های تخصصی در زمینه خرید بهتر شما

 ساعات کاری فروشگاه
شنبه تا چهارشنبه
صبح از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۳۰
عصر از ساعت ۱۶:۰۰الی ۲۰:۰۰
پنج شنبه ها
صبح از ساعت ۸:۰۰الی ۱۴:۰۰
فروشگاه عصرهای پنج شنبه تعطیل میباشد.

 آدرس:
کنارگذر اتوبان خرازی.خ صمدیه لباف.خ شهیدان غربی.نبش کوچه۲۵

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ