تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : کیلوگرم
محل فعالیت : سنگبری اطلس, اصفهان-شهرک صنعتی محمود آباد-خیابان 1

تلفن سنگبری : ۰۳۱۳۳۸۰۸۱۲۳ موبایل : ۰۹۱۳۳۲۶۱۸۸۴ نجارپور

سنگ مرمریت خوی رویال

دارای زمینه کرم روشن مایل و با رگه های شاخ گوزنی که در درجات پایین سنگ خوی رویال تم رنگی سنگ ، به رنگ سبز متمایل میشود و رگه های شاخ گوزنی بیشتری دارد . سنگ مرمریت خوی دارای چندین معدن فعال است که هرکدام از این معادن رنگ و طرح خاص خودش را دارد . سنگ خوی رویال تراکم بالایی دارد و ساب و جلای خوبی بر میدارد . سنگ مرمریت خوی رویال در ابعاد تایل ، اسلب و طولی فرآوری میگردد . سنگ خوی مناسب سنگفرش اماکن پر رفت و آمد و سنگ پله و دیواره های داخلی ساختمان میباشد .

سنگ مرمریت خوی زیتونی

دارای زمینه سبز کم رنگ و با موج های نواری منظم که در درجات پایین سنگ خوی زیتونی تم رنگی سنگ ، سبزتر میشود وموج های آن نا منظم میشود . سنگ مرمریت خوی دارای چندین معدن فعال است که هرکدام از این معادن رنگ و طرح خاص خودش را دارد . سنگ خوی زیتونی تراکم بالایی دارد و ساب و جلای خوبی بر میدارد .

سنگ مرمریت خوی طلایی

دارای زمینه کرم مایل به سبز و با رگه های طلایی که در درجات پایین سنگ خوی طلایی تم رنگ ، سبزتر میشود و رگه های طلایی کمتری دارد .

سنگ مرمریت خوی کرم

دارای زمینه کرم مایل به سبز و با رگه های ریز شاخ گوزنی که در درجات پایین سنگ خوی کرم تم رنگی سنگ ، سبزتر میشود و رگه های شاخ گوزنی بیشتر میشود

سنگ مرمریت خوی گل یخی

دارای زمینه کرم روشن و با هاله های سفید که مانند نور از پشت سنگ انعکاس دارد و به همین دلیل به آن سنگ خوی گل یخی میگویند . درجات پایین سنگ خوی گل یخی تم رنگ ، تیره تر میشود و هاله های سفید کمتری دارد . موبایل : ۰۹۱۳۱۱۷۷۵۱۲ نجارپور موبایل : ۰۹۱۳۱۱۱۲۵۲۲ قارائی

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ