120,000 ریال

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۸ مهر ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : شاخه
محل فعالیت : ابتدای لاله زار جنوبی پاساژ ناصر خسرو طبقه اول واحد ۱

لوله ۱۳ پلی آمید ۹٫۵ کیلو مشکی

این لوله از مواد درجه یک پلی آمید تولید شده است و از آن برای عبور سیم‌ها و کابل‌های برق ساختمانی در کف و دیوار ساختمان استفاده می‌شود. لوله برق پلی آمید دارای بدنه عایق است و باعث حفاظت هادی‌ها می‌شود؛ همچنین از بروز خطرات ناشی از برق گرفتگی افراد نیز جلوگیری می‌کند. لوله ۱۳ پلی آمید ۹. ۵ کیلو دارای سطح مقطع ۱۳ میلیمتر است و در وزن‌های مختلف موجود می‌باشد که شامل: لوله ۱۳ پلی آمید ۱۲ کیلو و ۱۱ کیلو است. جهت خرید این محصول در وزن‌های مختلف، می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

سفارش لوله ۱۳ پلی آمید کلاف

شرکت آسمان سمنان به عنوان تولید‌کننده برتر انواع لوله برق پلی آمید، قادر است این لوله را به صورت کلاف و در متراژ موردنظر شما بسته‌بندی و ارسال نمایید. قیمت محصولات به صورت کلاف متفاوت است و نیاز است که حتماً با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. این محصول در رنگ‌ها و سایز‌های مختلف با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه قابل تولید است و شما می‌توانید این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نمایید. امکان ارسال سفارشات به شهرستان توسط باربری امکان‌پذیر است و پس از هماهنگی، در اسرع وقت ارسال می‌شود.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ