توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : ابتدای لاله زار جنوبی پاساژ ناصر خسرو طبقه اول واحد ۱

انواع قوطی کلید بتن

امروزه در سیستم ساختمان سازی انبوه، توجه بسیاری به ساخت خانه ها به روش صنعتی، با ویژگی هایی مثل ضد زلزله بودن،  قرار گرفته است. برای ساخت این پروژه ها به روش جدید نیاز است که از تکنولوژی های جدید را استفاده کرد. یکی از تکنولوژی ها ساخت خانه به کمک قالب های لارج پنل یا تونل فرم است.

در این نوع سیستم های قالب بندی، معمولاً نقشه تمام واحدها و طبقات ساختمان، دقیقاً شبیه به هم در نظر گرفته می شوند تا بتوان از یک دست قالب، برای ساخت همه طبقات و حتی پروژه های بعدی با پلان یکسان، استفاده نمود. در این سیستم باید قبل از بتن ریزی محل کابل ها و پریزهای برق مشخص می شود.

قوطی کلید و پریز دیواری

از این قطعه در انواع دیوارهای بتنی پیش ساخته و در جا برای نصب کلید و پریز و تقسیم های برق استفاده می شود . این قطعات قبل از بتن ریزی روی شبکه آرماتوربندی نصب می شوند و لوله های برق به آن متصل می شود . سوئیچ باکس دارای دربی برای جلوگیری از ورود بتن به داخل آن می باشد.

نکات و ویژگی های قوطی کلید و پریز دیواری

  • عدم نیاز به هزینه های سنگینی جهت حفر محل نصب کلید و پریزها در ساختمان سازی
  • دقت در قرارگیری درب قوطی هنگام جای گذاری در مرحله قبل از بتن ریزی بسیار مهم است. زیرا در غیر اینصورت امکان ورود بتن و شیره بتن به داخل قوطی وجود دارد.
  • محلی از سوئیچ باکس را که لوله برق به آن منتهی می شود توسط تیغ یا گرد بر، با قطر مناسب ببرید و نوک لوله را وارد قوطی کلید و پریز نمایید.

قوطی کلید و پریز  سقفی

این قوطی کلید و پریز مخصوص تاسیسات برق در سقف سازه بتنی می باشد . اعم استفاده از این نوع قوطی ها برای نصب لامپ سقفی ، لوستر و … می باشند. قوطی کلید و پریز سقفی با عمق mm50 طراحی و تولید می گردد . قوطی کلید و پریز از مواد نو با کیفیت تولید شده و عموماً به زنگ سفید می باشد .

چه تعداد قوطی کلید و پریز پلاستیکی دیوار برای استفاده لازم می باشد ؟

میزان مصرف قوطی کلید و پریز دیواری با توجه به نقشه برق و تعداد کلید و پریز لازم برای برق و پریز تلفن مشخص می شود.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن