تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۵ دی ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : استان فارس، شیراز، مجتمع بین الحرمین، واحد A85 ، شرکت مهندسی نیوتک سازه

سقف یوبوت از جمله سقف های جدید است که از نظر سازه ای بر مبنای سقف های دال بتنی دو طرفه اما متفاوت با آنها است.

طراحی تکنولوژی یوبوت مبنی است بر سقف سازه ای با ویژگی (سقف دال دو طرفه) مشابه سقف های بتنی دال دو طرفه مرسوم با این تفاوت که هسته بتن مرکزی در محل هایی که کاربرد سازه ای ندارد با قالب های مکعبی تو خالی یوبوت جایگزین میگردد و دال مجوف تشکیل میدهد دال مجوف به سقفهایی گفته میشود که در آن قسمتی از مقطع دال بتنی که تاثیری در تحمل تنشهای خمشی و برشی ایجاد شده در سقف ندارد، حذف میگردد و مقطع بتنی باقی مانده که وزن کمتری نسبت به مقطع کاملا بتنی دارد و وظیفه تحمل تنشهای داخلی را داشته و از سختی لازم نیز جهت کنترل خیز سقف برخوردار است در  سقف یوبوت مجوف سازی توسط قالب های یوبوت در سر تا سر دال به صورت ماندگار انجام می‌پذیرد و متشکل از تیرچه‌های عمود بر هم است و بار را به صورت دو طرفه منتقل می‌کند.

قالب های یوبوت مانند بلوک های سفالی و یا پلی استایرن دارای هندسه مکعبی اما توخالی می باشند و سطح زیرین و فوقانی کاملا تراز و صاف ایجاد می‌کنند.
سقف یوبوت در دسته ی دال های دوطرفه مشبک با قالب‌های ماندگار قرار می‌گیرد. نوارهای باربر طراحی شده در دال‌های مشبک یوبوت تیرهای I  شکل متعامدی هستند که درجهت سختی بالا و وزن پایین دال توانایی تحمل بار در دهانه‌های بلند و کنترل مناسب خیز در این دهانه‌ها را دارا هستند.

کاربرد قالب یوبوت در سقف و فونداسیون می باشد که از اجزای تشکیل دهنده آن بتن، میلگرد و قالب هایی از جنس پلی پروپیلن میباشد.

که ترکیب این اجزا باهم مقاوم سازی سازه و در نتیجه مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله و حوادث دیگر را در بر دارد . در اکثر پروژه های ساختمانی که نیاز به دهانه های بزرگ با مزیت کاهش مصرف مصالح و در نتیجه کاهش وزن مرده و افزایش تعداد طبقات و بدون نیاز به فنداسیون سنگین و عظیم میتوان از سقف یوبوت استفاده کرد

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن