قیمت فوم الاستومریک نسوزEPDM[سامان تهویه ایرانیان]

تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۱ دی ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : متر مربع
محل فعالیت : تهران، سعادت آباد، ضلع غربی چهار راه سرو، مجتمع سروناز، طبقه هفتم، واحد 31

از آنجایی که عایق الاستومری یا فوم الاستومری حرارتی برودتی یا فوم الاستومریک نسوز EPDM برتری های بسیار زیادی نسبت به عایق پشم شیشه دارد، امروزه به صورت عمده در صنعت تأسیسات مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد. عایق الاستومری و فوم الاستومریك سطح خارجی نرم و بادوامی دارد که در مقابل انباشت آلودگی و رطوبت، مقاومت بالایی از خود نشان می دهد؛ بنابراین منجر به مقابله با رشد عوامل بیماری زا و قارچی می شود. همچنین به دلیل سطح مقاومی که عایق الاستومری STI FLEX دارد، در مقایسه با عایق پشم شیشه و سایر عایق های سنتی و قدیمی دارای مقاومت بیشتری (از لحاظ آسیب دیدن) می باشد.

فوم الاستومری عایق الاستومریک یا عایق الاستومری فوم چسبدار نسوز STI FLEX حتی اگر در برابر ضربات مکانیکی آسیب ببیند، قسمت آسیب دیده آن نیز در مقابل جذب رطوبت و رشد قارچ ها و باکتری ها مقاوم است. عایق حرارتی برودتی فوم الاستومری سلول بسته نیاز به کاور و یا پوشش برای جلوگیری از نفوذ رطوبت ندارد؛ زیرا ساختار سلول بسته آن اصولاً آب را به خود جذب نمی نماید.

همچنین در صورت نیاز به مقابله بیشتر با رشد قارچ، این عایق به سادگی تمیز می گردد. فوم الاستومری چسبدار عایق الاستومریک یا عایق حرارتی و برودتی الاستومری سلول بسته به دلیل صلبیت در مقابل فشار مقاومتر است؛ بنابراین خاصیت عایق بودن خود را نسبت به عایق پشم شیشه در مقابل فشار بیشتر حفظ می نماید. این عایق های نسل جدید از سلول های بسته تشکیل گردیده است که در فضای بسته سلول ها، گاز نیتروژن پر شده است. این سلول های غیر متصل، در مقابل رطوبت و فشار مقاومتر بوده و ضریب انتقال حرارت پایین تری دارند. از دیگر خواص و مزایای عایق الاستومری یا عایق الاستومریک می توان به عدم وجود گازهای CFC و HCFC در ساختار آن اشاره نمود.

عایق های حرارتی و برودتی الاستومری جایگزین سایر عایق های سنتی و قدیمی نظیر پشم شیشه، پشم سنگ، مل و متقال و … بوده و در صنایع مختلفی همچون نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع دارویی و بیمارستانی، صنایع غذایی، نساجی، کارخانجات صنعتی و ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی جهت عایقکاری کانال های گالوانیزه انتقال هوا، لوله های سرد و گرم، منابع، مخازن، کلکتورها و… مورد استفاده قرار می گیرند.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن