توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : شاخه
محل فعالیت : تهران سعادت اباد

سایبان مغازه دستی

باز و بسته کردن پرده سایه‌‌بان متحرک با اهرم دستی سبب این نام‌‌گذاری شده و تفاوت یا محدودیت خاصی در دیگر خصوصیات آن وجود نخواهد داشت. اشخاص با استفاده از اهرم‌‌های بلند ساخته شده در ارتفاع متغیر قادر به باز و بسته کردن پرده سایه بان هستند. امکان ساخت انواع سایبان مغازه دستی برای مشتریان میسر بوده و این سبک از سایه بان فاقد موتور الکترومکانیکی جهت باز و بسته شدن است.

سایه بان فروشگاه برقی

مغازه و فروشگاه‌‌های امروزی از نیروی الکتریسیته برای پیشبرد اهداف خود کمک گرفته و به مرور زمان آفتابگیر سنتی مغازه‌‌ها با اضافه شدن موتور مکانیکی به سایبان مغازه برقی تغییر حالت داده است. تفاوت بین سایه بان فروشگاهی برقی با سایه‌‌بان دستی مغازه در وجود یا عدم وجود موتور الکترومکانیکی آن است. هر چند با توجه به تجهیزات خاص مورد نیاز جهت نصب این نوع موتور، تفاوت قیمت تمام شده برای مشتریان نیز مشهود خواهد بود. اما امکان کنترل از راه دور در کنار سرعت باز و بسته شدن پرده سبب انتخاب نهایی این سبک از سایبان برای فروشگاه‌‌های بزرگ شده است.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ