قیمت ساندویچ پانل دیواری[دموکریس]

تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۴ خرداد ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : متر مربع
محل فعالیت : تهران، سعادت آباد، علامه جنوبی، خیابان حق طلب غربی (26 غربی)

انواعی از ساندویچ پانل ها هستند که به منظور پوشش دیوار ها استفاده می‌شوند. این نوع ساندویچ پنل ها دارای عایق رطوبتی، حرارتی، دما و… می‌باشند و همچنین دارای وزن سبک بوده و در عین حال بسیار سبک نیز هستند.
تا قبل از ورود ساندویچ پانل های دیواری، استفاده از مصالح قدیمی مانند آجر و سیمان در ساخت سوله ها بسیار رایج بود. از عمده معایب استفاده از این مصالح قدیمی می‌توان به هزینه زیاد آن ها و زمان بسیار زیاد ساخت و ساز اشاره کرد. همچنین عایق بندی سوله ها بعد از اتمام پروژه خود نیز هزینه و زمان بر بود.
اما امروزه با ورود انواع مختلف ساندویچ پانل دیواری و سقفی همراه با مقاومت بسیار زیاد در برابر عوامل محیطی، می‌توان این نوید را به صاحبان پروژه و کارفرمایان داد که در زمان بسیار کوتاه و با هزینه کم می‌توانند پروژه های خود را عملی نمایند.
ساندویچ پنل سقفی از سه لایه تشکیل شده اند که لایه های بیرونی از جنس آلومینیوم، گالوانیزه، کاغذ و یا نایلون می‌باشد و لایه درونی از مواد معدنی تشکیل شده است که عایق قدرتمندی به حساب می‌آید.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن