توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : کرج

فرآیند طراحی سازه چادری ثابت

طراحی فرم غشا سازه های پارچه ای

در سازه های پارچه ای فرم معماری و عمل کرد سازه ای یکی هستند در نتیجه مهندسی ساختمان و معماری جدا نشدنی اند و درک رفتار سازه یک ابزار اساسی در طراحی این نوع از سازه ها می باشد.

طراحی تکیه گاه ها

بخش دیگری از سازه های غشایی عناصری هستند که وظیفه ی انتقال بار غشا به زمین را برعهده دارند. این عناصر به طور عمودی تکیه گاه نامیده می شوند. تکیه گاه ها در سازه های چادری به صورت دیرک های خارجی کابل های معلق از دیرک های خارجی و دیرک های داخلی هستند.

انتخاب مصالح در طراحی سازه های پارچه ای

یکی دیگر از انتخاب های موثر انتخاب مصالح مورد استفاده چه در مورد غشا و چه در مورد متعلقات سازه ای است که معمار با کسب دانش کافی می بایست به آن پاسخ دهد. انتخاب نوع پارچه براساس شرایط مهم اقلیمی و کاربری سازه بسیار حائز اهمیت می باشد. البته یکی از عوامل مهم در انتخاب نوع مصالح مقدار هزینه برای اجرا پروژه از طرف کارفرما می باشد.

طراحی لبه ها و مرزها

در لبه ها و مرزها به دلیل تنش های بالای ناشی از پیش تنیدگی و نیز بارگذاری سازه این قسمت ها نیاز به طراحی و مقاوم سازی دارند.

استفاده از رایانه در طراحی سازه های پارچه ای

رایانه ها به دلیل ظرفیت محاسباتی بالا و دقت و سرعت عمل در انجام محاسبات تاثیرات بسیار شگفتی در پیشرفت تکنولوژی مخصوصا صنعت معماری و طراحی داشته اند. امروزه استفاده از نرم افزارهای طراحی پارچه و سازه کار را برای معماران در این حیطه بسیار ساده تر و دقیق تر کرده است.

۹۱۹۰۵۳۶۳۸۱-۹۱۹۹۶۵۹۰۲۷
لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ