توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : کیلوگرم
محل فعالیت : تهران، خیابان شریعتی، پایینتر از پل صدر، فروشگاه رنگ نیکو

ويژگيها:
بدون بوی نامطبوع و عدم نياز به حلالهای آلی: از آنجايی که برای رقيق نمودن اين رنگ از آب استفاده می شود نيازی به استفاده از تينر و ساير حلالهای آلی ندارد و به همين دليل علاوه بر اقتصادی بودن و عدم اشتعال زايی، با جلوگيری از تبخير و انتشار هيدروکربورهای نسوخته، در محيط بوی نامطبوع ايجاد نميکند و در مکانهايی نظير مراکز آموزشی، منازل مسکونی، ادارات، هتلها و … که امکان تخليه ساکنين آن وجود ندارد به راحتی قابل اجرا می باشد.

بهداشتی و فاقد سميت : عدم استفاده از مواد فرار آلی، سرب و ساير آلاينده های محيطی سبب شده است اين رنگ فاقد هر گونه سميت و حساسيت زايی تنفسی برای انسان باشد.

آنتی استاتيک (مقاومت در برابر جذب ذرات معلق در هوا): عدم جرم پذيری و آب گريز بودن سطح فيلم خشک رنگ، باعث کاهش هزينه های نگهداری و تميزکاری در مناطق آلوده و دودزای شهری و بهداشتی می باشد.

صد در صد قابل شستشو: حلال رنگهای آکريليک واتربيس آب می باشد ولی مکانيسم خشک شدن آن يک واکنش شيميايی غيرقابل برگشت بوده و رنگ را در برابر آب و شوينده های خانگی، صنعتی، بيمارستانی مقاوم می سازد.

مقاوم در برابر V، U: در برابر پرتو فرابنفش پايدار است و دچار زرد شدن و رنگ پريدگی نمی شود و تغييرات جوی و نوسانات دما را به خوبی تحمل می نمايد.

ضد قارج و کپک ، خزه و جلبک: با ممانعت از رشد و نمو قارچها و کپکها بر روی رنگ باعث نابودی آنها می شود و در محصول ويژه ای (Bactericide Paint) با داشتن خاصيت ضد ميکروبی، باکتريهای روی سطح رنگ را از بين می برد و به دليل اين مزيت، در مکانهايی که احتمال انتشار آلودگی ميکروبی وجود دارد نظير بيمارستانها، آزمايشگاهها، مراکز توليد و فرآوری مواد غذايی، دارويی و بهداشتی و همچنين در مکانهای با رطوبت بالا کاربرد اين رنگ توصيه می شود.

دوام طولانی: با دوامی بيش از ساير رنگها، بر روی کليه سطوح داخل و خارج ساختمان ( گچ، بتن، آردواز، سفال و چوب و…) قابل استفاده است.

سهولت در اجرا و توجيه اقتصادی: به دليل پوشش بالا، خشک شدن سريع، حذف تينر و روغن اليف، قابليت استفاده از اسپری، غلطک و يا قلم مو، مصرف رنگ کمتر، اجرای سريع و ساده تر گشته و با کاهش نيروی انسانی، رنگ آميزی را مقرون به صرفه خواهد کرد.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن