قیمت دیواره شیشه ای متحرک جام بالکنی[ژانوس سازه]

تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲ شهریور ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : متر مربع
محل فعالیت : تهران اتوبان ستاری شمال – کاشانی

شیشه جمع شو، دیواره شیشه ای ، شیشه بالکن و اصطلاحات مشابه عناوینی است که برای دیواره شیشه ای جام بالکنی استفاده میشود. این سازه بر خلاف سازه های قدیم که اغلب با آلومینوم ، ام دی اف یا pvc ساخته می‌شد که موجب تبدیل فضای بالکن به محیطی کاملا بسته میگشت با بهره گیری از شیشه و فریم های آلومینیوم که در بخشهای انتهایی جمع شو سازه قرار میگیرد موجب شده تا فضای بالکن کاملا دلباز و از طرفی محفوظ در مقابل نفوظ حشرات و حیوانات گشته و با بهره گیری از انواع شیشه محیطی زیبا در فضای بالاکن ایجاد خواهد کرد.

سیستم  دیواره بالکن شیشه ایبا بهره گیری از شیشه های دوجداره و لمینت سکوریت سوپر کلیر موجب شده فضایی مقاوم در برابر انواع شرایط آب و هوایی و ۴ فصل ایجاد شده و از طرفی عایق صوت بوده و ایده آل برای محیط های شلوغ امروزی است.شما با بهره گیری از دیواره شیشه ای بالکن شرکت ژانوس سازه محیطی زیبا با امکان بهره گیری از منظره بیرون خانه با ده ها مزیت دیگر بهره خواهید گرفت.

۰۹۱۲۱۲۷۴۹۹۱ – ۰۹۱۲۴۱۵۳۳۴۹


لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ