توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : استان تهران ، تهران

دزدگیر کلاسیک z4 ultra چهار زون

دزدگیر کلاسیک z4 ultra چهار زون یا دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن کلاسیک Z4 Ultra یک سیستم مرکزی کامل و بی نقص است که نسبت به دستگاههای مشابه دیگر برندهای بازار کمی گرانتر می باشد.این دستگاه دارای ۴ زون می باشد که می توان به آن چشمی با سیم و یا مگنت و انواع سنسور های دزدگیر را به آنها وصل نمود. همچنین این مرکز دزدگیر از چشمی های بی سیم با فرکانس ۴۳۳٫۹۲ مگاهرتز پشتیبانی می شود که پیشنهاد کلاسیک برای این چشمی دزدگیر وایرلس Fox2 می باشد.

ویژگی هایدزدگیر کلاسیک z4 ultra 

دزدگیر کلاسیک Z4 Ultra به همراه دو عدد ریموت می باشد که می تواند از فاصله حداکثر ۱۰۰ متری دستگاه را فعال و غیر فعال نمود. این دستگاه را می توان به انواع تلفن کننده های معمولی و یا سیم کارتی کلاسیک و یا سایر برندها متصل کرد. ضمن آن که با اتصال این دزدگیر به تلفن کننده سیم کارت خور G1 قابلیت هایی اضافه می شود که بسیار کاربردی است که مهمترین آن فعال و غیر فعال کردن دزدگیر از راه دور به وسیله تلفن همراه از طریق SMS یا اپ اختصاصی کمپانی کلاسیک می باشد.

قابلیت های دیگر این دزدگیر 

قابلیت دیگری که می توان از آن نام برد دارا بودن ۴ رله جداگانه است که می توان فرمانهای جداگانه ای به دستگاههای برقی محل نصب دزدگیر ارسال کرد. به طور مثال می توان درب برقی دفتر یا محل کار را از راه دور باز نمود. با خرید دزدگیر کلاسیک مدل Z4 Ultra از یک محصول با ویژگی های زیر بهره مند خواهید شد

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن