توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۷ دی ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : سعادت آباد خیابان صدف پلاك ۱۵ واحد ۱۸

تولید و فروش درب داخلی و ضد سرقت

صنایع درب و دکوراسیون مدرن کستر پیروزان فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ با هدف تولید و اجرای درب و دکوراسیون آغاز نموده است . این صنایع از بدو تاسیس با بهره گيري از استانداردها و متدهاي جديد توليد و با پشتوانه تيم فني متشکل از متخصصين با تجربه و کارشناسان ارشد تولید توانسته است پروژه هاي موفق متعددي را به مرحله اجرا در آورد. اين شرکت از ابتداي فعاليت خود و با اتکا به دانش، تخصص و تجربه کارشناسان خود توانسته است اجراي بيش از ۵۰۰ پروژه موفق را بر اساس آخرين دستاوردهاي علمي و فني روز در کارنامه خود به ثبت برساند.

ما مفتخریم در صنف درب و دکوراسیون به کمک هنرمندان و صنعت کاران ذبده و هنر آفرین این صنعت آنچه را که شما بخواهید به وجود آوریم . صنایع درب و دکوراسیون مدرن گستر پیروزان در حال حاضر مجهز به ماشین الات روز دنیا بوده ، و در فضا و شرایطی کاملا استاندارد در راستای توسعه چرخه اقتصاد ملی فعالیت می نماید . تخصص اصلی این شرکت ، تولید درب و کابینت های تمام چوب لوکس ، درب های ضد سرقت ، درب های ضد حریق ، در بهای CNC ، HDF ، MDF ، ABS ، PVC اجرای پارکت و پارتیشن بندی می باشد .

شماره تماس : ۲۲۳۶۵۲۴۵-۰۲۱ – ۲۲۳۵۴۵۵۶-۰۲۱

۰۹۱۹۰۳۴۲۵۵۰

همراه : ۰۹۱۲۳۶۵۶۱۲۳

تلفکس : ۴۴۴۷۳۱۹۳-۰۲۱

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن