توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
نوع ارائه کننده : تامین کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : استان خراسان رضوی مشهد- بلوار پیروزی – بین پیروزی ۸۰ و ۸۲

درب بازکن های اتوماتیک یکی از ابزارهای مهمی هستند که به واسطه پیشرفت شگفت آور و پیوسته تکنولوژی وارد زندگی ما شده است. اگر یک دقیقه وقت صرف کنید برای اینکه سبک زندگی اکنون خود را با زندگی، فرصت ها و گزینه های موجود در ۵۰ و یا ۱۰۰ سال گذشته مقایسه کنید متوجه می شوید که حتی عادی ترین و رایج ترین دستگاه های موجود یک نعمت در زندگی ما محسوب می شوند. ما با این تکنولوژی های به ظاهر ساده و معمولی بزرگ شده ایم، آنچنان به آنها عادت کرده ایم و متکی شده ایم که تصور زندگی بدون آنها غیر ممکن به نظر می رسد.

یک درب بازکن اتوماتیک هم به همان اندازه معمول و رایج است، اینطور به نظر می رسد که انگارهمیشه وجود داشته است. در حقیقت اولین درب ریلی که کشف شده بخشی از عجایب یونان باستان بوده است که برای حفاظت از یک معبد ساخته شده بود و ابزار پیچیده ای در آن به کار رفته بود. اما امروزه درب های اتوماتیک بسیار رایج هستند.

اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید می بینید تقریباً همه خانه ها از درب بازکن اتوماتیک استفاده می کنند. یک درب بازکن اتوماتیک صرفاً یک وسیله هوشمند است که این امکان را برای شما فراهم می سازد که درب را باز کنید بدون اینکه آن را لمس کنید. شما همانطور که در ماشین خود نشسته اید با فشار دادن یک دکمه وارد ساختمان می شوید به جای اینکه از ماشین بیرون بیایید و در را باز کنید و بعد از پارک کردن ماشین دوباره در را ببندید. انواع مختلفی از درب بازکن ها وجود دارند به همراه ویژگی ها، عملکرد ها و متعلقات گوناگون بسته به شرایط و موارد استفاده آنها.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن