توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۳ بهمن ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : متر مربع
محل فعالیت : تهران توانیر، خیابان نظامی گنجوی، مجتمع همسایگان، طبقه دوم، واحد ۲۴ تهران، تهران، ایران

مشخصات فنی توری نرده ای

این  دسته از توری های انواع متنوعی با توجه به ویژگی های ساختاری خود دارند و شما باید با بررسی نیاز های خود و سازه تان بهترین آنها را برای کار خود انتخاب و خریداری کنید. چشمه های توری های نرده ای به دو دسته چشمه های معمولی و امنیتی طبقه بندی می‌شوند. چشمه های معمولی در دو سایز ۵ در ۱۰ و ۵ در ۲۰ سانیت متر موجود می‌باشند و چشمه های امنیتی در دو سایز ۲ در ۵ و ۲ در ۱۰ سانتی متر به تولید رسیده و به بازار عرضه می‌شوند.

ارتفاع توری های نرده ای عموما ۱ تا ۳ متر می‌باشند و اگر شما به توری های بلند تری نیاز دارید با به صورت اختصاصی آنها را سفارش دهید. عرض پنل های این توری ها تا ۲٫۵ متر بوده و تولید آنها در ابعاد و ضخامت های متنوع به صورت سفارشی ممکن می‌باشد. مفتول مورد استفاده در ساخت این توری ها عموما از مفتول سیاه اسید شویی شده بوده و ضخامت آنها بین ۳٫۸ تا ۵ میلی متر متغییر می‌باشد. همچنین برخی از انواع این محصولات دارای روکش های پنل می‌‌باشند که شما می‌تواند با توجه به نیاز هایتان، این مدل از محصول را خریداری کنید.۲ –  ۸۸۸۵۷۵۷۰ – ۰۲۱


لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن