توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : یران، همدان، میدان دانشگاه، برج سعیدیه، طبقه8، واحد 815

جرم حجمی بار خشک هبلکس :

بلوک هبلکس ( AAC ) که با نام های ACC و ALC و سیپورکس و … نیز شناخته میشود .هبلکس یک بلوک ساختمانی سبک و پیش ساخته می باشد که خواص مانند عایق بودن در برابر سرما و گرما و الکتریسیته و مقاوم در برابر آتش و حشرات می باشد.
بلوک هبلکس دارای خواص منحصر به فردی همچون عایق صوت و حرارت و رطوبت و مقاوم در برابر آتش و آفات و همچنین وزن سبک می باشد و نسبت به مصالح ساختمانی سنتی برتری های چشمگیری از لحاظ اقتصادی و سازگاری با محیط زیست دارد.
بلوک هبلکس با توجه به خواص ساختاری و فیزیکی خوب در سراسر جهان مورد تایید و در اکثر شرایط آب و هوایی و همچنین مناطق زلزله خیز مناسب می باشد .
هبلکس با دارا بودن عایق صوت عالی محصولی مناسب برای استفاده در سالن های همایش و بیمارستان ها و سالن های تئاتر و محیط های اداری و.. می باشد .
ساختار بلوک هبلکس این امکان را به شما می دهد که بدون کوچکترین ضایعات و یا شکستگی در بلوک تآسیسات خود را مانند برقکشی و لوله کشی در آن اجرا کنید و همینطور در صورت لوزم شما میتوانید با استفاده از اره بلوک هبلکس را به سایز های دلخواه برش زده و همچنین می توان آن را سوراخ کرده و یا میخ بر روی آن کوبید .
امروزه بلوک هبلکس در سرتاسر جهان به دلیل ایق بودن و صرفه جویی در مصرف انرژی و خواص برتر آن به عنوان یک محصول سازگار با محیط زیست شناخته شده است . افزایش استفاده از هبلکس به ما برای حفظ و حفاظت از پوشش جنگلی سیاره ما کمک میکند
۰۹۱۲۸۱۱۷۵۷۷

+۹۸ (۸۱) ۳۶۸۶۸۳۴۳  و  +98 (81) 36868440

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن