6,400,000 ریال

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : استان خراسان رضوی ، نیشابور

بخاری ها در نوع و مدل های متفاوتی مانند بخاری گازی دیواری، بخاری گازی بدون دودکش، بخاری گازی طرح شومینه و ….به بازار عرضه می شوند. بخاری گازی ایران شرق مدل فروزان ۱۷۰۰۰ از تولیدات مرغوب و پرفروش شرکت ایران شرق است که با داشتن توان گرمایی ۷۲۰۰ کیلوکالری برساعت ، به آسانی می تواند تا ۱۲۰ متر مکعب را به سرعت گرم نماید. همچنین حداکثر مصرف گاز خانگی یا طبیعی که توسط بخاری گازی ایران شرق مدل فروزان ۱۷۰۰۰ مصرف می شود، مقدار ۰٫۹۶ متر مکعب بر ساعت و حداکثر گاز مصرفی مایع هم که ممکن است توسط آن مصرف شود، ۸۰۰ گرم بر ساعت است.

به طور کلی دو نوع بخاری در بازار هست که شامل بخاری گازی و برقی می‌باشد. این دو نوع بخاری در انواع مختلف دودکش دار و بدون دودکش و همچنین دیواری و زمینی عرضه می شوند. بخاری دودکش دار در صورت دقت در استفاده از لوله های بخاری، از ایمنی بیشتری نسبت به بخاری بدون دوکش برخوردار است و برای استفاده در منازل توصیه می شوند. بخاری بدون دودکش هم بیشتر برای محل های کار و محیطهای بزرگ توصیه می شود.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن