توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

شما می توانید به راحتی با فشار دادن دستگیره ی درب، چرخاندن دستگیره درب، کشیدن و یا هل دادن، درب ها را باز و بسته نمایید. اما همه ی این کارها می تواند زمان بر بوده و وقت شما را بگیرد. از طرف دیگر معمولا مردم فراموش میکنند درب را پشت سر خود ببندند. برای برخی از افراد نیز مقدور نیست که درب را باز و بسته کنند.

مثلا کسانی که از صندلی چرخ دار استفاده می کنند، یا فرزندان، یا افراد مسنی که نمی توانند فعالیت زیادی داشته باشند. از این رو شما با استفاده از اپراتور درب اتوماتیک یونیک می توانید به این قبل افراد کمک بسیاری نمایید.

از طرف دیگر به دلیل نامحدود بودن تردد از طریق این درب ها دیگر می توانید نگران این مسئله نباشید که در حین عبور طولانی افرادی که دارای ناتوانی هستند مشکلی برای درب اتوماتیک شما پیش بیاید.

دفترحفاظتی کیمیا با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش، نصب و خدمات انواع درب اتوماتیک در اصفهان آماده ارائه خدمت و مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب درب اتوماتیک در اصفهان و ارائه ی بهترین قیمت درب اتوماتیک اصفهان میباشد. درصورت نیاز برای استعلام بهترین قیمت ها با شماره ۱۱-۳۶۶۳۳۰۱۰-۰۳۱ و یا ۰۹۱۳۱۰۸۵۵۶۰ تماس حاصل فرمایید.

 اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن