تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : تهران

site:fadiaco.ir  |  ۰۲۱-۷۴۳-۹۱-۷۴۳  |  ۰۳۱-۹۱۰-۱۵-۹۱۰ insta:fadiaco

شرح:
در قطعات بتنی حجیم و فونداسیون‌ها به علت وزن زیاد شبکة آرماتورها به‌منظور رعایت پوشش بتن نیاز به اسپیسر ها با قدرت تحمل بار زیاد می‌باشد.
اسپیسر هاردفیکس با تحمل بار نقطه‌ای بین ۳۵۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم متناسب‌ترین قطعه برای این منظور می‌باشد.

هاردفیکس دارای شاخک‌هایی به‌منظور تثبیت نمودن میلگرد است و از میلگرد نمره ۱۰ تا ۳۲ را می‌توان درون آن جای‌گذاری کرد. اما توصیه می‌شود که این نوع اسپیسر برای میلگرد های ۱۴ و بالاتر مورداستفاده قرار گیرد چون میلگرد های سبک به‌خوبی در ناخنک‌های آن تثبیت نخواهد شد و در این موارد بهتر است از انواع دیگر اسپیسر مانند ماکس فیکس و مینی فیکس استفاده کرد.
درصورتی‌که وزن اسکلت از مقادیر عرف بیشتر باشد باید وزن اسکلت در هر مترمربع محاسبه شده و میزان مصرف اسپیسر باتوجه‌به وزن سازه‌ها تعیین گردد.

میزان مصرف:
در فونداسیون‌ها عموماً ۴ عدد اسپیسر در هر مترمربع از مساحت فونداسیون استفاده می‌شود. فاصله اسپیسر ها از یکدیگر در فونداسیون‌های رادیه از ۵۰-۶۰ سانتی‌متر بیشتر نشود.
در تیرها معمولاً به‌صورت ردیف‌های دو عددی با فاصله ۶۰-۷۰ سانتی‌متر استفاده می‌شود و یا به‌عبارت‌دیگر ۳ عدد در هر متر طول جای‌گذاری می‌گردد. لازم به ذکر است اگر عرض تیر، ۶۰ سانتیمتر و یا بیشتر باشد، اسپیسرها باید در ردیف‌های ۳ عددی استفاده شوند.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ