تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : تهران

site:fadiaco.ir  |  ۰۲۱-۷۴۳-۹۱-۷۴۳  |  ۰۳۱-۹۱۰-۱۵-۹۱۰ insta:fadiaco

عمران فادیا تولید کننده اسپیسر های پلاستیکی در تمامی سایز ها

شرح:
در سقف های دال بتنی نیاز به قرارگیری شبکه میلگرد به‌صورت دو مش فوقانی و تحتانی می‌باشد. استفاده از اسپیسر های جداگانه برای شبکه‌های رویین و زیرین علاوه بر جنبه‌های منفی اقتصادی، دارای صعوبت اجرایی نیز می‌باشد به طور مثال میلگرد های سفره زیرین مانعی برای اسپیسر گذاری شبکه فوقانی محسوب می‌شوند. برای این منظور اسپیسر دابل فیکس طراحی و تولید شده است که خود از دو قطعة پایه و رویه تشکیل شده است.

قسمت پایه برای تحمیل شبکه زیرین میلگردها قابلیت جای‌گذاری میلگرد تا نمره ۲۸ را دارد و قسمت رویه برای نگه‌داری شبکه فوقانی برای جای‌گذاری میلگرد تا نمره ۱۸ مناسب است. ظرفیت باربر اسپیسر دابل فیکس بسته به ارتفاع آن از ۱۵۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم متغیر است.

ارتفاع دو سوی قرارگیری میلگرد در قسمت پایه متفاوت است و لذا می‌توان میلگرد ها را به‌صورت متقاطع روی‌هم قرار داد. سمت رویه هم دارای شاخک‌هایی جهت تثبیت میلگرد می‌باشد.
برای استفاده ابتدا باید قسمت رویه درون پایه جای‌گذاری شده و سپس شبکه‌های زیرین و رویین، روی قسمت‌های مرتبط جای‌گذاری می‌شوند.
در صورت بیشتر بودن وزن شبکه از وزن قابل‌تحمل اسپیسرها علاوه بر بیشتر کردن تعداد اسپیسرهای دابل فیکس می‌توان از اسپیسر های هاردفیکس هم به‌منظور تقویت در بین دابل فیکس ها استفاده نمود.

میزان استفاده:
استفاده ۴ عدد در هر مترمربع برای دال با وزن نرمال و در دال با وزن سنگین، باتوجه‌به وزن شبکه تعداد درمورد استفاده در شبکه مشخص می‌شود و درصورتی‌که شبکه بیشتر از حد سنگین باشد از اسپیسر های هارد فیکس با فواصل ۱ الی ۲ متر از یکدیگر جهت مش‌های بالا و پایین استفاده می‌گردد.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن