تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : تهران

site:fadiaco.ir  |  ۰۲۱-۷۴۳-۹۱-۷۴۳  |  ۰۳۱-۹۱۰-۱۵-۹۱۰  insta:fadiaco

شرح:
در المان‌های سازه‌ای با وزن متوسط مانند تیرها – دال‌های راه‌پله و سقف‌ها می‌توان از اسپیسر های متوسط ماکس فیکس استفاده کرد.
اسپیسر های ماکس فیکس قابل‌استفاده برای میلگرد های سایز ۸ تا ۳۲ می‌باشند. این نوع اسپیسر قادر به تحمل بار نقطه‌ای تا ۱۵۰-۱۸۰ کیلوگرم است.

اسپیسر های ماکس فیکس دارای دو شاخک برای ثابت نمودن میلگرد درون خود می‌باشند. لازم به ذکر است در صورت استفاده طراح از میلگرد های نمره ۸ الی ۲۲ این الزام ایجاد نمی‌شود که اسپیسر مورداستفاده باید از نوع ماکس فیکس باشد بلکه باید باتوجه‌به توان باربری این نوع اسپیسر و وزن شبکه موجود نسبت به انتخاب یا عدم انتخاب آن تصمیم گرفت. درصورتی‌که پس از محاسبه وزن یک مترمربع از شبکه آرماتوربندی مقدار زیادی برای مصرف از اسپیسر ماکس فیکس به دست آمد، استفاده مقدار زیاد از این نوع اسپیسر منطقی نبوده و بهتر است از اسپیسر های هاردفیکس استفاده گردد. چون هاردفیکس ها دارای توان باربری حدوداً ۲ برابر نسبت به ماکس فیکس ها هستند.

توصیه می‌شود برای میلگرد های ۱۰ میلیمتر و کمتر از اسپیسر های مینی فیکس استفاده شود تا تثبیت میلگرد درون آنها به‌خوبی صورت گیرد.
در صورت استفاده از میلگرد های نمره ۲۵ و ۲۸ و بالاتر، پیشنهاد استفاده از هاردفیکس است.

میزان مصرف:
کف‌ها و سقف‌ها با وزن متوسط: استفاده ۴ عدد در هر مترمربع توصیه می‌گردد.
کف‌های سنگین حدود ۶ الی ۸ عدد در هر مترمربع
تیرها معمولاً به‌صورت ردیف‌های دو عددی با فاصله ۶۰-۷۰ سانتی‌متر استفاده می‌شود یا به‌عبارت‌دیگر ۳ عدد در هر متر طول جای‌گذاری می‌شود. لازم به ذکر است اگر عرض تیر ۶۰ سانتیمتر و یا بیشتر باشد، اسپیسرها باید در ردیف‌های ۳ عددی استفاده شوند.


لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن