168,300,000 ریال

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۶ تیر ۱۴۰۰
نوع ارائه کننده : تامین کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : تهران خیابان فاطمی بعد از کارگر پلاک 307 واحد 14

اسپلیت ال جی نیو تایتان ۹۰۰۰ دارای پرتاب باد چهار جهته می باشد و هم چنین نمایشگر مخفی از ویژگی های این کولر گازی می باشد .این نوع از کولر گازی های ال جی دارای فیلتر پلاسمستر می باشند این فیلتر با تولید بیش از ۳ میلیون یون در هر دقیقه باعث از بین رفتن تمام ذرات وباکتری های معلق در فضا می شود.

اسپلیت ال جی نیو تایتان ۹۰۰۰ مدل NB096TQ با قابلیت تولید سرما و گرما توسط شرکت ال جی طراحی و به بازار عرضه شده است. اسپلیت ال جی نیو تایتان از جدیدترین مدل های شرکت ال جی می باشد که گزینه مناسبی برای مناطق گرمسیر می باشد. این کولر گاز ها دارای رده انرژی B می باشند.

در کولر گازی و اسپلیت ال جی با ظرفیت ۹۰۰۰ در پنل خارجی دستگاه (کندانسور) با استفاده از پره هایی با رنگ طلایی از جنس اپوکسی پوشش داده شده است، مبدل حرارتی از خوردگی و فرسایش حاصل از شرایط آب و هوایی خارجی در امان می ماند. این امر باعث تبادل گرمایی عالی در مدت زمان طولانی برای کندانسور خواهد شد.

این مدل کولر گازی همچون هم رده های خود دارای حالت خواب راحت می باشد. زمانی که این ویژگی را فعال می کنید این دستگاه به شکل اتوماتیک هر نیم ساعت یک بار یک درجه دما را افزایش می دهد و این عمل در زمان استراحت با افزایش ۲ درجه ای همراه است.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ