تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۴ آبان ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : اصفهان، شهرک صنعتی دولت آباد، تقاطع چهارم، جنب دنیای فولاد

ویژگی آجر فندوله

آجر فندوله یک مدل آجری است که تأثیر مثبت زیست محیطی را افزایش می دهد ، مصرف مصالح مختلف را در منطقه ساختمانی کاهش می دهد و مفاهیم پایداری را در ساخت آن و در حین اجرای کار اعمال می کند. آنها امکان اتصال بین قطعات را می دهند که می توان آنها را با ملات کمی یا بدون ملات درست کرد.  آجرهایی که به گفته طرفداران ، ممکن است از مواد اولیه متفاوتی نسبت به سایرین استفاده نکنند ، اما با به دست آوردن استحکام مکانیکی و بدون نیاز به گرمایش در کوره در تولید انرژی صرفه جویی می کنند.

تفاوت مصالح استفاده شده در آجر فندوله با بقیه فراتر از رنگ و بافت است. استفاده از آجر فندوله می تواند مزایای زیر را با توجه به دیدگاه های مختلف به همراه داشته باشد:

  کاهش تقاضای انرژی: این یک عامل بسیار مهم از نظر پایداری است ، زیرا بخش تولید تأثیر زیادی بر تولید گازهای گلخانه ای دارد.

 ایجاد فرصتهای محلی: هر باقیمانده فقط برای تولید بلوک برای مصارف محلی مفید خواهد بود ، زیرا قیمت آجرهای معمولی در مقایسه با سایر محلولها پایین است و حمل و نقل می تواند رقابت پذیری آن را کاهش دهد.

شماره تماس مشاوره و سفارش

۰۹۱۳۳۱۷۷۲۲۵

۰۹۱۳۴۲۳۱۲۵۲

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن