فروش سنگ لاشه سنگ ورقه ای دماوند[احمدی]

تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تامین کننده
واحد کالا : متر مربع
محل فعالیت : دماوند

سنگ لاشه سنگ ورقه‌ای دماوند به دلیل طبیعت منحصر به فرد،  مقاومت بالا و ظاهر چشم‌گیر، جزء محبوب‌ترین انواع سنگ‌های ساختمانی در بازار است. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب فروش سنگ لاشه دماوند می‌پردازیم. 

۱. مزایای فروش سنگ لاشه دماوند

– ظاهر زیبا: سنگ لاشه دماوند از لحاظ طرح و زیبایی، قابل رقابت با بسیاری از سنگ‌های دیگر است. با توجه به چگالی بالا و طراحی زیبای آن، یکی از بهترین و محبوب ترین سنگ‌های ساختمانی برای استفاده در داخل و خارج از ساختمان هستند.

– مقاومت بالا: سنگ لاشه دماوند از ترکیبات بسیاری از سنگ‌های مختلف تشکیل شده است و ترکیبی از شیشه و چوب‌های خشک که به همراه هم فشرده می‌شوند. این ترکیبات باعث می‌شود که سنگ لاشه دارای مقاومت و با دوامی بالا نسبت به سایر انواع سنگ باشد.

– نرمی و قابلیت انعطاف پذیری: در حالی که سنگ لاشه دماوند تنها با سنگ به شمار نمی‌رود، با این حال می‌توان آن را محبوب به دلیل نرمی و انعطاف پذیری بالا آن نسبت به سایر سنگ‌های رسوبی دانست. این مورد باعث می‌شود که آن را در زیر ساخت‌های خاصی، مانند ساخت کف‌پوش، پوستر و نمایه‌طراحی مورد استفاده قرار دهند.

۲. معایب فروش سنگ لاشه دماوند

– هزینه زیاد: وجود مواد معادنی پایین در سنگ لاشه دماوند، به معنی این است که قیمت آن زیاد است. هزینه‌های با نرخ کم و موجودی بازار نگرانی‌های افزایش قیمت برای بسیاری از فروشندگان سنگ لاشه دماوند را ایجاد کرده‌است.

– دشواری در نصب: مقاومت بالای سنگ لاشه دماوند به علت ترکیبات خشک بودن ، باعث می شود سختی نصب براي گلها و يا موقعي كه ديوار به شدت كنسل مي شود مرتفع شود. برای نصب به صورت صحیح و همچنین نگهداری، تخصص و تکنیک خاصی نیاز دارد.

با توجه به مزایا و معایب فروش سنگ لاشه دماوند ، بهتر است قبل از خرید آن، اطلاعات کافی در مورد آن را بدست آورده و تصمیم به خرید بگیرید.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن