دستمزد عایق بندی ویبرالوگ[آوالوژی]

تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۶ مهر ۱۴۰۲
محل فعالیت : تهران، خیابان شیرازجنوبی، نبش کوچه ژاله، مجتمع سبز، طبقه 9

میراگرهای ساختمانی و صنعتی آوالوژی با نام تجاری ویبرالوگ™ به منظور عایق بندی در مقابل ارتعاشات در صنایع،  خطوط ریلی و صنعت ساختمان، بر مبنای طراحی ویژه و انحصاری آوالوژی و از مواد پلیمری تولید می‌شوند.

منابع بی‌شماری نوفه به ویژه در شهرها وجود دارد، برای مثال نوفه دویدن یا راه رفتن در طبقات، نوفه و لرزش تاسیسات و لرزش ناشی از خطوط ریلی می‌توانند اثرات مخرب زیادی بر کیفیت زندگی داشته باشند. همچنین برخی تجهیزات پزشکی حساس به ارتعاش مانند دستگاه های تصویربرداری نیز میبایست از این عوامل مصون بمانند.

مناسب‌ترین روش برای محافظت از ساختمان در برابر انواع ارتعاش، جداسازی یا اصطلاحاً decouple کردن عناصر اصلی ساختمان (نظیر کف، سقف، دیوار و غیره) از یکدیگر است. جداسازی عناصر سازه‌ای در ساختمان با استفاده از سیستم‌های خاص ضدلرزش امکان‌پذیر است. در همین راستا آوالوژی اقدام به طراحی و تولید تخصصی اتصالات و سیستم‌های کنترل ارتعاش / لرزش نموده‌است. این دسته از محصولات قادر به پاسخگویی به بالاترین سطح نیاز به کنترل صوتی و ارتعاشی به ویژه در کاربری‌های سقف کاذب، لوله‌های تأسیساتی، دستگاه‌ها و تجهیزات متصل به سقف هستند.

مواد پلیمری به کار رفته در سری ویبرالوگ™ با جداسازی کامل یا گسسته ساختمان از طریق فونداسیون، جداسازی تأسیسات مانند آسانسور، تجهیزات تهویه هوا، پمپ و غیره، از انتشار ارتعاشات در قسمت‌های حساس ساختمان و ایجاد لرزش و نوفه ناخواسته جلوگیری می‌کند.

 

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن