تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
محل فعالیت : استان تهران , تهران

LSF ساختمان دوست دار محیط زیست:

این ساختمان ها در زمان ساخت ، حدقل پرت مصالح و انرژی را دارند و در زمان بهره برداری نیز کمترین انرژی را هدر می دهند. علاوه بر این بسیاری از مواد و مصالحی که در این نوع از ساختمان ها به کار میرود، در پایان عمر ساختمان قابل بازگشت به طبیعت یا قابل بازیافت مجدد است. ساختمان های LSF در دنیا به عنوان ساختمان های سبز و دوست دار میحط زیست معروفند.

صرفه جویی در مواد و انرژی :

صرفه جویی در مصرف مواد و انرژی دیگر مزیت ساختمان سازی به روش LSF است . حجم کم و سبک بودن باعث میشود میزان و حجم کمتری از مواد و متریال برای ساخت مورد نیاز بوده و این به معنای صرف انرژی کمتر جهت تولید مواد می باشد.سبکی موجب می شود انرژی مورد نیاز برای حمل و نقل به نحو قابل توجهی کاهش پیدا کند.

در زمان ساخت و اجرای ساختمان نیز انرژی کمتری برای جابه جایی و نصب قطعات و مصالح مورد نیاز است. با مصالح، قطعات و روش های عایق بندی ساختمان، امکان به حداقل رساندن تبادل حرارت میان محیط داخلی و بیرونی ساختمان و در نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی فراهم می شود

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن