قیمت پک آب بندی رطوبتی BV230[وستا شیمی]

1,500,000 ریال

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۷ مهر ۱۴۰۱
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : استان اصفهان ، اصفهان

پک آب بندی (عایق رطوبتی) 

این محصول دو جزئی بوده و براساس مواد شیمیایی و معدنی تهیه گردیده است. استفاده از مواد پلیمری و بهره جویی از تکنولوژی نانو، باعث نفوذ پذیری بسیار عالی در انواع سازه ها می گردد. – محصول ذکر شده پس از اجرا، شیری رنگ بوده و قابلیت رنگ پذیری دلخواه را دارا می باشد. – در مقابل رطوبت، سرما و گرما، اشعه UV خورشید، حرارت و ضربه، کاملا مقاوم بوده و عمر آن برابر عمر ملات و بتن می باشد و تا زمانیکه ساختار زیرین نصب ایرادی پیدا نکند، این عایق عملکرد خود را حفظ می نماید.

مزایا: – عایق رطوبتی و مقاوم به نفوذ آب – صرفه اقتصادی نسبت به سایر عایق ها مانند ایزوگام با توجه به عمر مفید آن – مقاوم در برابر فشارهای منفی و مثبت رطوبتی – مقاوم در برابر مواد شوینده اسیدی و قلیایی – مقاوم در برابر اشعه UV خورشید – مقاوم در برابر سرما و گرما – جلوگیری از زنگ زدگی – مقاوم در برابر فشارهای مکانیکی

موارد کاربرد: عایق رطوبتی جهت استخرها، آب نماها، جکوزی، پشت بام، تراس، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، مخازن بتنی، چاله آسانسور، حوضچه پرورش ماهی، انواع سقف و جایگزین مناسب ایزوگام.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ