توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱ مرداد ۱۴۰۳
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : اصفهان خیابان اشراق شمالی، فلکه برازنده، ساختمان زنده رود، طبقه دوم، واحد ۱۹

 تلفن: 09132101634 / 03134544714

معرفی تجهیزات موتورخانه استخر سونا و جکوزی

پمپ تصفیه

یکی از تجهیزات مهمی که در زمان ساخت استخر باید به آن توجه داشت پمپ تصفیه استخر است. پمپ تصفیه دارای یک فیلتر است. سیستم مکش پمپ، آب استخر را از کف‌گیر به سمت فیلتر به حرکت در می‌آرود. در این مسیر از فیلتر برای جدا کردن ناخالصی‌های بزرگ استفاده می‌شود. در واقع پمپ به شفاف و تمیز بودن آب استخر کمک زیادی می‌کند. در انتخاب پمپ باید به حجم استخر توجه داشت.

فیلتر تصفیه

فیلتر تصفیه استخر در پمپ‌ها برای پاک کردن آب از ناخالصی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعد از مدتی باید این فیلتر‌ها تمیز یا در صورت لزوم تعویض شوند. از انواع فیلترها می‌توان به فیلترهای شنی، دیاتوم و کارتریج اشاره کرد.

فیلترهای شنی استخر

از فیلترهای شنی برای جدا کردن ذرات معلق کوچکتر از ۳ میکرون در آب به کار برده می‌شود. با استفاده از شیرهای شش راهی در این نوع فیلتر توانایی بک واش، تمیز شدن فیلتر از ذرات معلق، برگ، چربی و مو را فراهم خواهد کرد.

فیلتر کاتریجی

یکی دیگر از تجهیزات استخر سونا و جکوزی وجود فیلترهای کارتریجی می‌باشد. این فیلترها با به کارگیری لایه‌های کارتریجی به راحتی به عملیات تصفیه آب می‌پردازند. از مزایای اصلی فیلترهای کارتریجی می‌توان پایین بودن قیمت آنها نسبت به دیگر فیلترها، استفاده آسان و راحت تر از آن، وجود یک فیلتراسیون خوب و کامل اشاره کرد. برای خرید لوازم استخر اعم از فیلترها یا هر کدام بهتر است دقت زیادی داشته باشید تا متناسب با کارایی، خرید خود را انجام دهید.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ