قیمت بلوک عایق حرارت مطابق مبحث۱۹ [والاکس ]

تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۱ شهریور ۱۴۰۳
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : سانتی متر
محل فعالیت : خیابان صفری

بلوک های سبک بتنی والاکس، ساخته شده با مواد نانو، پومیس طبیعی، مسلح به الیاف پلیمری، دارای مقاومت خمشی و فشاری بالا بدون نیاز به مش فولادی،
بلوک والاکس فوق سبک و در رده بندی استاندارد گرید A میباشد.


شرکت ابنیه بیکران از سال ۱۳۹۲ با هدف صنعتی سازی و ارتقاء کیفی و بالابردن ضریب امنیت ساختمان سازی تاسیس شد. این شرکت با توجه به زلزله خیز بودن کشور عزیزمان ایران و خسارتهای جانی و مالی که هر چند سال یکبار زلزله به بار می آورد طراحی و ساخت دیوار با امنیت و کیفیت مطلوب را در دستورکار خود قرار داد در این راستا واحد تحقیق و توسعه شرکت با تمرکز بر دیوارهای نوین ساختمانی موفق به طراحی ، ثبت و تولید پانلهای والاکس شده است. این شرکت با اخذ تاییدیه فنی از مراجع ذی صلاح مفتخر به تولید بهینه ترین و باکیفیت ترین دیوارهای پارتیشن برای داخل و پیرامون ساختمان شده است از رسالت این مجموعه بهبود پیوسته کیفیت ساختمان با نیم نگاهی به بهینه سازی آن با تکیه بر دانش فنی و تجربه متخصصین نخبه داخلی می باشد گسترش روزافزون کاربرد دیوار والاکس در سطح کشور و منطقه و استفاده از والاکس در صدها پروژه شاخص در اقصی نقاط کشور نشان از کیفیت بالای این محصول دارد.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ