توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تامین کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : تهران

کولینگ تاور یا همان برج خنک کننده فایبر گلاس در خیلی از موارد استفاده می شود. کار اصلی این دستگاه خنک کردن آب بواسطه تبادل حرارت بین سیال ورودی و هوای خروجی از برج می باشد. آذین تهویه طراح و سازنده انواع کولینگ تاور در ایران است.

برج خنک کن در ظرفیت های مختلف وبه صورت مکعبی و مدور تولید می گردد.

تناژ برج خنک کننده از ۲۰ تن شروع می شود و تا ۱۵۰۰ تن بصورت یکپارچه قابلیت تولید دارد.

برج خنک کننده چیست؟

برج خنک کننده چیست، اینگونه می توان عنوان کرد. تجهیزاتی مکعبی یا مخروطی شکل از جنس فایبر گلاس یا گالوانیزه که از طریق توزیع یک نواخت آب بر روی سطوح پرکن ( پکینگ برج خنک کننده) و ایجاد جریان هوا توسط فن مکانیکی و با استفاده از فرآیند تبخیر قسمتی آز اب، موجب حذف گرمای اضافی آب یا سیال مورد نظرمی شوند.
به احتمال زیاد شما نیز این سازهای مکعبی و گرد را بر روی پشت بام برج ها و ساختمانهای تجاری مشاهده نموده اید.آنها همان برج های خنک کننده چیلر یا کولینگ واتر ها هستند که برای سرد کردن آب مورد استفاده قرار گرفته اند. این دستگاهها که در سایزهای مختلف و اغلب به رنگ سفید یا آبی هستند مشاهده می شوند.
نکته ای که می توان در مورد برج خنک کننده به عنوان یک سیستم تبخیری کم هزینه عنوان کرد ، نرخ مصرف آب این دستگاه می باشد که در حدود پنج درصد می باشد. همین امر، برج خنک کننده را به عنوان یکی از تجهیزات کم هزینه و مناسب برای کاهش دمای آب در صنایع مختلف و سیستم های تهویه مطبوع مورد توجه بسیاری از مصرف کننده گان قرار داده است.
البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که برج خنک کننده دمای آب را در هر بار گردش در حدود ۴تا ۶ درجه کاهش می دهد. که این مسله به دمای مرطوب محیط ، سطوح پرکن و نوع جریان هوا بستگی دارد.

دسته بندی انواع برج خنک کننده:

انواع برج خنک کننده را می توان از لحاظ نحوه جریان هوا ، متریال بکار رفته در ساخت ، شکل ظاهری و نحوه انتقال حرارت تقسیم بندی کرد. برجهای خنک کن با توجه به نیاز و محل نصب به طور معمول بصورت برج خنک کننده مکعبی و برج خنک کننده گرد (مخروطی) و گاها برج ذوذنقه طراحی و تولید می شوند و با توجه به شکل ظاهری فن هوادهی یا همان پروانه کولینگ تاور در قسمت بالا یا در قسمت بقل قرار می گیرد. از لحاظ متریال و مواد بکار رفته در بدنه اصلی نیز در صنایع مختلف برج خنک کننده بتنی ، برج خنک کننده چوبی ، برج خنک کننده فلزی ( کولینگ تاور گالوانیزه) و برج خنک کننده فایبر گلاس مورد استفاده قرار می گیرد.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن