قیمت لوله خرطومي آلومينيمي نسوز[ابزارخان]

تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۸ بهمن ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تامین کننده
واحد کالا : متر طول
محل فعالیت : تهران گیشا، بین خیابان 28 و 30

ساختار لوله خرطومي آلومينيمي نسوز (Fireproof Flexible Aluminum Duct) بدین صورت است که از یک لایه ورق آلومینیوم لمینیت شده با روکش نسوز تولید می گردد و همین لایه از لوله خرطومي آلومينيمي نسوز در برابر نفوذ حرارت و احتمال آتش سوزی تا حد بسیار زیادی محافظت می نماید و درواقع به همین علت است که با خاطری آسوده می توان از لوله خرطومي آلومينيمي نسوز در فضاهایی که احتمال خطر آتش سوزی وجود دارد استفاده نمود بدون آن که کوچکترین آسیبی به لوله خرطومي آلومينيمي نسوز وارد گردد، آتش بگیرد و یا دچار پارگی و خراش گردد.

لوله خرطومي آلومينيمي نسوز دارای تنوع سایزی گسترده ای است بدین ترتیب که می توان آن را در سایزهای گوناگون از جمله ۳۲ ، ۴۰ ، ۶۵ ، ۷۵ ، ۹۰ ، ۱۰۰ ، ۱۲۰ ، ۱۵۰ ، ۲۰۰ ، ۴۰۰ میلی متر تولید نمود و طول استانداردی که به صورت عمومی این نوع لوله خرطومی تولید می گردد ۲۵ متر می باشد و اگر نیاز باشد تا در سایز های کوتاه تر و کوچک تر هم از آن استفاده گردد می توان لوله خرطومي آلومينيمي نسوز را به راحتی بریده و به طول های کوتاه تری تقسیم بندی نمود و بدین ترتیب از متراژ های کوتاه تر این لوله خرطومی هم استفاده نمود.

واحد فروش و مشاوره 

۰۲۱-۸۸۴۸۴۱۲۷

مشاوره سریع و آنلاین در واتساپ

۰۹۱۰۲۰۷۱۰۵۰

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ