توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : تهران

قفل دیجیتال Lyra یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولات برند یوکا است. این قفل ساده و شیک، با طراحی کلاسیک و چشم‌نواز ظاهری زیبا به محیط اطراف خود می‌بخشد.

دسترسی با کارت RFID تا ۵۰ کارت، قفل لیرا را به یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای استفاده در محیط اداری و تجاری تبدیل کرده است.

البته کاربران خانگی هم می‌توانند این قفل کاربردی را برای استفاده در منازل مسکونی خود بخرند و از امنیت حداکثری که این قفل کاربردی هوشمند در اختیارشان قرار می‌دهد، لذت ببرند.

قابلیت باز شدن با گوشی همراه، تجهیز به سیستم رمز یک‌بار مصرف و دسترسی با استفاده از ۵ رمز مختلف به‌صورت همزمان، از دیگر امکاناتی است که این قفل در اختیار شما قرار می‌دهد. دیگر قفل‌های هم‌رده قفل لیرا، قفل دیجیتال یوکا مدل Leo Max و Maia هستند.

جدا از ویژگی‌های ذکر شده که از خاص‌ترین امکانات قفل یوکا مدل Lyra محسوب می‌شوند، می‌توان به امکاناتی اشاره کرد که در همه قفل‌های یوکا مشترک است. تجهیز به سیستم قفل کودک، الگوریتم پیشرفته ضدهک و ضد شوک که این دستگیره‌های دیجیتال را به سدی غیرقابل نفوذ تبدیل می‌کنند، از دیگر امکانات قابل‌توجهی هستند که محصولات یوکا در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

قابل استفاده در:

  • اماکن تجاری، اداری، صنعتی
  • محیط‌های حفاظت شده آزمایشگاهی، درمانی
  • اتاق‌های کنترل کیفیت و مکان‌هایی که باید دسترسی به آن‌ها محدود و قابل مدیریت باشد.
  • اماکن اقامتی تفریحی، گردشگری و هتل‌ها
  • محیط‌‌های مسکونی
لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ