تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : تهران ، شهرک غرب ، بلوار فرحزادی ، انتهای خیابان شهید حافظی نرسیده به اتوبان یادگار، کوچه سازمان آب ، بن بست دوم ، پلاک 2 - کد پستی: 1981614851

در فنس الکتریکی باغ و ویلا ابتدا کل محیط به دو زون تقسیم شده و سپس پایه های محصول در فواصل ۲ الی ۴ متری به تنهایی یا درکنار سایر حفاظ ها نصب شده و مفتول های فولادی گالوانیزه گرم و تحت کشش به فاصله ۱۰ سانتی متر و موازی هم از میان عایق های پایه های میانی عبور داده شده و از طریق پایه های ابتدایی و انتهایی با کشنده و قلاب مخصوص کشیده و محکم می گردد. 

به محض برخورد سارق به هر یک از زون ها علاوه بر  وارد آمدن شوک دردناک و ایمن به فرد، آژیر و پروژکتور فعال شده و زون مورد تعارض از طریق اس  ام اس به مالک یا نیروی انتظامی و سایر افراد تا هشت شماره دلخواه ارسال می گردد. طراحی زیبا و شیک، قابلیت انتخاب پایه ها به رنگ دلخواه و متناسب با محیط و استحکام و دوام بالا از ویژگی های بارز این سیستم می باشد.

  • ۰۲۱۲۶۷۶۰۳۹۱
لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ