توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : شاخه
محل فعالیت : ابتدای لاله زار جنوبی پاساژ ناصر خسرو طبقه اول واحد ۱

زانو برق ۲۱ عصایی pvc جزء اتصالات لوله برق است و یکی از پرفروش‌ترین سایز اتصالات به شمار می‌رود. زانو‌های برق در شرکت آسمان سمنان در دو نوع کوتاه و عصایی تولید می‌گردد و دارای سایز‌های مختلف هستندکه شما مشتریان  می‌توانید بسته به نیاز خود، زانو مناسب لوله برق خود را انتخاب کنید. جهت دریافت راهنمایی خرید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

ویژگی های زانو برق ۲۱ عصایی PVC عبارتند از:

 

  1. جنس: این نوع زانو برق از مواد PVC با کیفیت ساخته شده است که عملکرد عالی و ماندگاری طولانی را تضمین می کند.

 

  1. سبک و مقاومت: زانو برق ۲۱ عصایی PVC سبک وزن است، اما در عین حال دارای مقاومت بالا در برابر فشار و شوک های مکانیکی است.

 

  1. نصب آسان: این اتصال برق به علت ساختار ساده و طراحی خاص خود، برای نصب آسان و سریع در سیستم های الکتریکی مناسب است. اتصال سریع و ایمن به لوله های PVC را فراهم می کند.

 

  1. خاصیت عایقی: زانو برق ۲۱ عصایی PVC عایق الکتریکی قوی دارد و به طور موثر از هدر رفت برق و خطرات شوک الکتریکی جلوگیری می کند.

کاربرد زانو برق ۲۱ عصایی pvc

زانو عصایی به گونه‌ای طراحی شده است که باعث ایجاد زاویه ۹۰ درجه بین لوله‌ها می‌شود و همچنین هنگام تولید، ورودی و خروجی این محصول را بوشن دار تولید کرده تا به راحتی لوله‌ها درون آن چفت شوتد. این نوع زانو عصایی از نظر سایز‌بندی با استاندارد یکسان تولیده شده و قابلیت اتصال به لوله برق خم سرد و خم گرم را داراست.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ